Skip to content

עשרות קטינות הועסקו בזנות בתל אביב

בית המשפט האריך אמש את מעצרם של חמישה מתוך שמונה חשודים בניצול קטינות ליחסי מין תמורת כסף וטובות הנאה. אחת הקטינות העידה שנפגשה עם לקוח בנוכחות "חונכת": "שאלתי אותו אם הוא מודע לכך שאני מתחת לגיל 18 והוא אמר 'אז מה'. היא הייתה איתנו באוטו ושכנעה אותנו". השופטת אסרה את פרסום שמם וזהותם
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בית משפט השלום האריך אמש (שני) את מעצרם של חמישה חשודים מתוך שמונה, שנעצרו בעקבות חשיפה של רשת קטינות שעסקו בזנות בתל אביב. אתמול בבוקר חשפה המשטרה כי הרשת כללה לפחות 35 נערות בנות 16-14 מאזורי מצוקה בדרום תל אביב, הפעילה אותן ואלו נוצלו במשך שנים ונאלצו לספק שירותי מין בתשלום. אתמול בבוקר, עם מעצרה של חשודה מרכזית בפרשה, הותרה הפרשה לפרסום. החשודה שנעצרה חשודה כי הייתה ה"חונכת" של הנערות.

במקביל פשטו הבוקר בלשי היחידה המרכזית של מחוז תל אביב על בתיהם של עשרה חשודים, שהשתמשו בשירותיהן של הנערות באופן קבוע, ועצרו שמונה חשודים ואת ה"חונכת".

(צילום אילוסטרציה: משטרת ישראל)
(צילום אילוסטרציה: משטרת ישראל)

בעקבות מידע שהגיע למשטרה על  נערות המשודלות לזנות, נחקרו כמה מהן וחשפו בפני החוקרים כי הן וחברותיהן, מאזור מצוקה בדרום תל אביב ומבת ים, מספקות שירותי מין למספר לקוחות קבועים. מדובר ב-35 צעירות, שלוש מתוכן עדיין קטינות והשאר בנות 18 כיום. הצעירות גוללו בפני החוקרים פרשה שנמשכה כשנתיים, כשבמהלכה החשודה העיקרית השיגה עבורן לקוחות, בגילאי 21 עד 61. הפגישות עם הלקוחות התקיימו במקומות ציבוריים כמו חוף הים, חניונים, סמטאות חשוכות וגם רכבים פרטיים, מוניות ודירות. רבות מהנערות לא היו מודעות להיותן מנוצלות למעשה עבירה. במשטרה חושדים כי נערות נוספות נפלו קורבן למעשים אלו.

את החקירה הסמויה, שנפתחה לפני כחודשיים, ניהלה היחידה המרכזית של מחוז תל אביב בפיקודו של ניצב-משנה גדי אשד. החשודה המרכזית, צעירה באמצע שנות ה-20 לחייה, שבעקבות מעצרה נחשפה הפרשה לציבור, איתרה נערות בנות 14 עד 16 ו"לימדה" אותן לעבוד בנוכחות לקוחות.

מחומר החקירה עולה, כי חוקרי מחלק הנוער הגיעו אט אט לעשרות נערות שסיפקו שירותי מין. כולן ביצעו זאת בהסכמה כביכול, אך לקו בחוסר הבנה ובחוסר מודעות לחומרת המעשה. בעקבות עדותן, הצליחו בימ"ר תל אביב להרכיב את רשימת הלקוחות של הנערות מכל רובדי החברה. המשותף לכולם שהם ניצלו יותר מפעם אחת את שירותי הנערות ולאיש מהם אין עבר פלילי בתחום עבירות המין. במהלך  שעות הערב הובאו חמישה חשודים מתוך השמונה להארכת מעצר ושלושה נוספים שוחררו בתנאים מגבילים לביתם.

בשל העובדה שהנערות ביצעו את המעשים בהסכמה, המשטרה לא הציגה חשדות באונס, אלא בעבירה של קיום יחסי מין עם קטינות. על-פי החשד, הגברים ידעו שהם מקיימים יחסים עם נערות שגילן אינו עולה על 16 שנים. בהקשר לכך אפשר ללמוד מעדות של אחת הקטינות שאמרה בעדותה: "יום אחד היא (הצעירה ה"חונכת" א.מ) הציעה לנו להיפגש עם אחד החשודים. הוא לקח את שלושתנו באוטו למקום שלא הכרתי. היינו באוטו וקרה מה שקרה. שאלתי אותו אם הוא מודע לכך שאני מתחת לגיל 18 והוא אמר 'אז מה'. היא הייתה איתנו באוטו ושכנעה אותנו. בשלב מסוים הוא התחיל אפילו לנסות בכוח".

"במהלך השנתיים האחרונות קיימו החשודים אקטים מיניים עם קטינות במקומות שונים בתמורה לכסף וטובות הנאה שונות, ועל ידי כך גרמו לקטינות לבצע מעשה זנות ולעסוק בזנות", כתבה השופטת תרצה שחם קינן, בהחלטה שניתנה בשעות הערב המאוחרות, "לאור כל האמור, הריני מאריכה את מעצרם של החשודים עד ליום 10.1.13". השופטת נענתה לבקשות עורכי הדין המייצגים את החשודים ואסרה על פרסום שמותיהם וזהותם.

 

 

.

 

 

 

 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן