Skip to content

אייר פראנס יוצאת לשוק עם כרטיסי Low Cost

המחירים החל מ-49 אירו, בתוקף מ-6 בפברואר השנה, מיועדים ל-58 יעדים באירופה והים התיכון, ביניהם גם ישראל. המטרה: להילחם בחברות הטיסות המוזלות כמו איזיג'ט וריינאייר
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

חברת אייר פראנס השיקה אתמול, במסיבת עיתונאים בפריז, תוכנית התקפית, המיועדת להתחרות בחברות ה-Low cost. בתוכנית מציעה החברה טיסות מארבעה נמלי מאסף (Hub) בצרפת ל-58 יעדים באירופה וסביב הים התיכון, ביניהם גם הקו לישראל, במחירים החל מ-49 אירו, לנוסעים עם מזוודה נישאת אחת.

"אייר פראנס שואפת להסתגל לשינויי ההתנהגות והציפיות החדשים של הנוסעים ובאותו הזמן למשוך אלינו לקוחות חדשים", נאמר בהצהרת החברה, הטוענת, כי התוכנית מכוונת לעבר אותם 60% מהלקוחות, שעבורם המחיר הנמוך ביותר הוא הגרום החשוב ביותר בבחירת חברת תעופה.
"ההצעה החדשה מהווה חלק מתוכנית הארגון מחדש, שהוצגה לפני שנה, המיועדת לחסוך לאייר פראנס 2 מיליארד אירו עד שנת 2015", מסר יו"ר החברה אלכסנדר דה יוניאק (Alexandre de Juniac).

את כרטיסי ה-Low Cost, אפשר לרכוש כבר עכשיו. תוקף הכרטיסים הוא החל מ-6 בפברואר השנה. "כרטיסים אלה מיועדים במפורש ללקוחות שעשויים להתפתות על ידי חברות תעופה Low Cost ומיועדים למשוך אותם אלינו", אמר דה יוניאק.

למרות שקבוצת אייר פראנס הציגה באוקטובר שחלף תוצאות רבעוניות חיוביות, מעבר למצופה, היא נמצאת עדיין תחת לחצים פיננסיים עם הצורך לבצע קיצוצים חמורים. לכן היא מנסה עתה להילחם בחברות הטיסות המוזלות כמו איזיג'ט וריינאייר.

נמלי מאסף (Hub)

"תעריפי הטיסה המוזלים החדשים יחולו בטיסות מנמל התעופה אורלי דרומית לפריס ומנמלי המאסף המתפתחים שלה להפעלת טיסות Low Cost בדרום צרפת – מרסיי, ניס וטולוז. זוהי הצעה לטווח רחוק", אמרה פלורנס פארלי (Florence Parly), סגנית המנהלת של חברת התעופה בנמל אורלי.

לדבריה, אייר פראנס גילתה במחקר, כי כ-40% מהנוסעים בקווים הקצרים והבינוניים לא מוסרים את מטענם להעברה לבטן המטוס.

תוספת מחיר

התוכנית החדשה, המכונה "הצעת מינימום" אינה כולל את ההטבות של נוסע מתמיד ואינה מוגבלת לתקופת זמן מסויימת. אבל נוסעים שירכשו כרטיסים בתוכנית הזו וירצו לשלוח את מטענם לבטן המטוס, יצטרכו לשלם תוספת מחיר ולא יוכלו לבחור מושבים ספציפיים באתר האינטרנט של החברה.

תעריפי התוכנית החדשה משלימים במקביל את האסטרטגיה של אייר פראנס-קלמ להעלאת סטנדרט השירות עבור הנוסעים המשלמים יותר כיד לטוס במחלקות העסקים והתיירות פרימיום.

קריסטיאן ביורו (Christian Boireau) המנהל המסחרי אמר, כי חברת התעופה צפויה למכור יותר ממיליון כרטיסים במחירים שבין 49 – 69 אירו וציין, כי אתר האינטרנט של החברה היה כבר ביום שני השבוע רווי.

"התחזיות שלנו מראות, כי נוכל להרוויח כסף בתוכנית החדשה ושהיא ברת קיימא", סיכם דה יוניאק,

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן