Skip to content

חברת Audi‏ בתערוכת CES : דגם A3 עם WIFI ועוד

3A של אאודי מוצג בתערוכת חווית האלקטרוניקה היוקרתית CES. הטכנולוגיה שמוצגת תשנה לחלוטין את חוויית המשתמש ותספק תכונות מתקדמות כגון נקודה חמה של Wi-Fi, רדיו אינטרנט ושירותי אינטרנט ברכב עצמו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

יצרנית הרכב Audi חשפה היום בתערוכת CES את דגם Audi A3 2013 הכולל קישוריות אלחוטית בטכנולוגיית ‎4G LTE המופעלת באמצעות ערכת השבבים התומכת בריבוי-סטנדרטים Gobi™ 3G/4G LTE מדור שני – MDM9215, מבית קוואלקום. שירותי "Audi connect" המשופרים, עם קצבי נתונים מרביים של כ-100 מגה-סיביות לשנייה, הכלולים בדגם A3 אמורים לשנות לחלוטין את חוויית המשתמש ולספק תכונות מתקדמות כגון נקודה חמה של Wi-Fi, רדיו אינטרנט ושירותי אינטרנט ברכב עצמו; כמו גם מערכת ניווט משוכללת מובנית המציגה תמונות ויזואליות ברמת הרחוב בהזרמה לרכב.

"Audi היא יצרנית הרכב הראשונה שזיהתה את הפוטנציאל לקישוריות LTE בכלי רכב כבר בכנס CES 2012, וכעת היא יצרנית הרכב הראשונה שהשיקה דגם מסחרי עם קישוריות ‎LTE 4G מובנית," אומר ריקי הודי, ראש מחלקת הנדסת חשמל/אלקטרוניקה ב-Audi AG. "והדובדבן שבקצפת, בקרוב נציע קישור LTE משולב במלואו עבור שירותי Audi connect בדגמי Audi A3 2013 החדשים."

ערכת השבבים Gobi MDM9215 תוטמע על-ידי Audi במודול הרכב עצמו. הפתרון יספק לשירותי Audi connect מהירויות של רשת ‎ LTE 4G והוא מיועד לאפשר הטמעת שיפורים בזמן אמת לשירותי הניווט, מזג האוויר והנסיעה, תוך אספקת גישה מהירה במיוחד לנקודה חמה של Wi-Fi עבור עד שמונה התקנים שונים ברכב. טכנולוגיית Gobi של קוואלקום מוטמעת על-ידי יצרנים מובילים בתעשיית הרכב כבר למעלה מעשור, וכיום קוואלקום היא הספק המוביל לטכנולוגיות ‎3G ו-‎4G וערכות שבבים עבור תקשורת נוסעים-רכב ושירותי חיבור לאינטרנט בכלי רכב, עם עשרות מיליוני כלי רכב מחוברים הנמצאים בשימוש ברחבי העולם.

"אנו שואפים להטמיע בכלי רכב את אותה קישוריות מסוג ‎4G LTE שקוואלקום הטמיעה בטלפונים החכמים ובהתקני המחשוב הניידים המובילים היום בשוק," אומר קנוואלינדר סינג', סגן נשיא בכיר לפיתוח עסקי ב-בקוואלקום. "היכולות של ערכת השבבים MDM9215 מאפשרות ל-Audi להגדיר חוויה חדשה לחלוטין של שימוש במדיה ברכב, לרבות צפייה בתוכן וניהול אינטראקציה עם תוכן באמצעי המדיה של כלי הרכב עצמו, כמו גם בסמארטפונים ומחשבי לוח המחוברים לרשת Wi-Fi שנמצאים בבעלות הנוסעים – והכל במהירויות של ‎ LTE 4G".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן