Skip to content

דלתא איירליינס בחרה יינות מארבע יבשות

דלתא איירליינס הכריזה על רשימת היינות שנבחרו להיות מוגשים לנוסעי מחלקת העסקים (BusinessElite ) בטיסות בקו ת"א-ניו יורק-ת"א במשך 2013. הבחירה מורכבת מיינות מארבע יבשות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

דלתא איירליינס הכריזה על רשימת היינות שנבחרו להיות מוגשים לנוסעי מחלקת העסקים (BusinessElite ) בטיסות בקו ת"א-ניו יורק-ת"א במשך 2013. הבחירה מורכבת מיינות מארבע יבשות וכוללת יינות מארבע מדינות באירופה: איטליה, ספרד, צרפת ופורטוגל; כמו גם יינות מקליפורניה, אוסטרליה, צ'ילה ודרום אפריקה.

עוצמת היין, אסתטיקה ולוגיסטיקה

לדברי אסתי הרשקוביץ, מנהלת דלתא בישראל, דלתא בוחרת את תפריט היינות המוגשים במחלקת העסקים שלה מדי שנה בהליך קפדני, במהלכו המאסטר סומלייה של דלתא, אנדראה רובינסון, מעריכה ובודקת יותר מ-1,600 יינות שונים מיותר מ-50 יקבים ברחבי העולם. "כמה מרכיבים נשקלים בעת הבחירה, ביניהם: המורכבות והעוצמה של היין; פרטים אסתטיים – כגון צורת הבקבוק והתווית; וענייני לוגיסטיקה, דוגמת כמות הייצור הנדרשת לקיום הצריכה של דלתא", אמרה הרשקוביץ.

המאסטר סומליה של דלתא, אנדראה רובינסון, בעת טעימת יינות. (צילום: דלתא איירליינס )
המאסטר סומליה של דלתא, אנדראה רובינסון, בעת טעימת יינות. (צילום: דלתא איירליינס )

22 מותגי יין

סך של 22 מותגים זוכים ייכנסו במחזורים לתפריט במהלך השנה, כולל: 8 יינות אדומים, 8 יינות לבנים, 4 יינות קינוח ויינות מבעבעים. בסה"כ יוגשו במטוסי דלתא 30 מיליון בקבוקים, כ-1.5 מיליון בקבוקים מכל אחד מהיינות המוגשים במחלקת העסקים של דלתא בכל שנה ברחבי העולם.

המאסטר סומלייה רובינסון מסבירה שדלתא רוצה להציע חוויה בלעדית לנוסעי מחלקת העסקים שלה. "שתי בחירות אני מתייגת כ"תגליות" – יין הקינוח Banfi Rosa Regale ו-Barco Reale di Carmignano. יינות אלו נמצאים בתפריט, מכיוון שלמרות שהם יינות איטלקיים קלאסיים, הם סגנונות שאותם מעט אנשים ניסו ואהבו. ה-Rosa Regale הוא יין קינוח רוזה מבעבע ייחודי, וה-Barco Reale יכול להחשב כיין הסופר טוסקן הראשון", אמסרה רובינסון.

הכשרת דיילים בתוכנית "סומליה בשחקים"

יין הוא חלק חשוב מהחוויה הכוללת המוצעת במחלקת העסקים של דלתא, והחברה חנכה עבור הדיילים הבכירים תוכנית "סומליה בשחקים", כדי לספק להם מידע רחב יותר בנושא היינות המוגשים בטיסה. הקורס מאפשר לכלכלים להציע יינות, המעניקים לנוסעי דלתא את האפשרות לגלות מגוון של טעמים מעניינים וייחודיים, המשתלבים עם תפריט מחלקת העסקים.

התוכנית גם מסבירה איך לחות מוקטנת בתא הנוסעים ושינויי לחץ בתא הנוסעים עם העלייה בגובה המטוס, עשויים להשפיע על טעמי היין, כך שיינות הנבחרים על ידי רובינסון נוטים להיות בעלי גוף מלא עם פרופיל טעם עשיר. "הסומלייה בשחקים" של דלתא, מאומנים להציע יינות שמתאימים טוב יותר לחך של הנוסע בגבהים, כך שהם יוכלו להיות מוערכים כהלכה תחת התנאים הייחודיים של הטיסה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן