Skip to content

נמצאה גופתה של אם הפעוטה שנמצאה משוטטת בגפה

היום נמצאה גופת אישה ועליה סימני אלימות בשדה ליד בית לחם הגלילית. חוקרי המשטרה סבורים כי זו מאריה זובידאת מבסמת טבעון. קרוב משפחתה, שמעצרו הוארך השבוע, חשוד ברצח
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

גופתה של אם הפעוטה שנמצא משוטטת בגפה בסמוך לכפר איבטין, ליד קריית אתא, נמצאה היום (חמישי) בשדה הסמוך ליישוב בית לחם הגלילית. כפי הנראה מדובר במאריה זובידאת בת ה-38, תושבת בסמת טבעון, שנעדרה מאז יום שישי שעבר, היום בו בתה בת השנתיים נמצאה משוטטת לבד, רטובה מהגשם ובוכה. על גופת האישה נמצאו סימני אלימות וקיים חשד כי נרצחה. 

נמצאה מתה בשדה. מריה זובידאת (צילום: משטרת ישראל)
נמצאה מתה ועליה סימני אלימות. מריה זובידאת (צילום: משטרת ישראל)

לפני שישה ימים אותרה התינוקת סמוך לכפר איבטין על ידי מתנדבי יחידת הג'יפים של המשטרה. במהלך יום שישי ניסתה המשטרה לאתר את האם ולאחר שהובהר כי אינה מהכפר איבטין, הועברה התינוקת לבית החולים רמב"ם בחיפה. רק למחרת, בשבת, התייצבו בני משפחתה של האם במשטרה והכריזו שברצונם לקבל  את הילדה. גם האב, הגרוש מהאם, נמצא ונחקר.

במהלך מסירת העדויות נעצר קרוב משפחה של האישה, אחמד זובידאת, שהסיע אותה ואת ילדתה מביתה ולדבריו הוריד אותה סמוך למקום בו נמצאה הילדה. הוא נעצר בחשד לחטיפתה, אך הכחיש כל מעורבות וטען שכל חטאו הוא בכך שככל הנראה היה האחרון שראה אותה. במהלך כל הימים מאז ערכו מתנדבי המשטרה סריקות נרחבות אחר הנעדרת. ככל שנקפו הימים התקווה למצוא אותה בחיים התמעטו.

אביה של הפעוטה אמר השבוע, כי בני המשפחה הצליחו לחלץ מפי הפעוטה כי היא ישנה בעת הנסיעה עם אמה ומישהו משך בשערה, בעט בה והוריד אותה מהרכב. לדבריו, הילדה לא מסוגלת לזהות מי זה היה. בית משפט השלום האריך את מעצרו של זובידאת  בפעם השנייה השבוע, עד ליום  שני הקרוב.  

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן