Skip to content

פעילים במרכז-שמאל ינסו להוציא את האדישים לקלפי

היוזמה באה מלמטה, משורות הפעילים, לאחר ששלושת מנהיגי המפלגות הגדולות - יחימוביץ', לבני ולפיד - נכשלו במאמציהם לאחד כוחות לצורך החלפת השלטון
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מה שלא הצליחו שלושת קודקודי מפלגות המרכז לעשות – לאחד כוחות כדי לנסות ולהחליף את השלטון – מנסה עכשיו לעשות קבוצת פעילים ממפלגות גוש השמאל-מרכז. בעשרת הימים שנותרו לבחירות יסתערו הפעילים הללו על הציבור, בניסיון להוציא את מאדישותם, את אלה שנוהגים להמנע מהצבעה.

הכרזות שייתלו ע"י פעילי המטה (באדיבות המטה המשותף להחלפת השלטון)
הכרזות שייתלו ע"י פעילי המטה (באדיבות המטה המשותף להחלפת השלטון)

אתמול אחר הצהריים הוקם המטה המשותף להחלפת השלטון, בהובלת חברים במפלגות גוש השמאל-מרכז ופעילים חברתיים נוספים. מטרת הקמפיין, שכותרתו "ביבי מת שלא תצביעו", היא העלאת אחוזי ההצבעה למפלגות הגוש כדי להחליף את השלטון. היום ייצאו הפעילים לחלק ולתלות חומרי הסברה בתל אביב, עיר בה אחוז ההצבעה בבחירות 2009 עמד על 56% בלבד. בשבת הם יגיעו לעכו ולטייבה בשיתוף פעולה עם פעילים מקומיים כדי לשוחח עם התושבים.

הפעילים שינסו להעיר את האדישים לקלפיות (צילום: באדיבות המטה המשותף להחלפת השלטון)
הפעילים שינסו להעיר את האדישים לקלפיות (צילום: באדיבות המטה המשותף להחלפת השלטון)

רמי הוד, חבר במפלגת העבודה וממקימי המטה : "כדי לנצח ולהחליף את השלטון אנו יוצאים היום במסר מאוחד של תקווה שפונה לכל אותם אזרחים מיואשים שאינם מתכוונים להצביע. העלאת אחוז ההצבעה יכולה לשנות את התמונה ולהביא למהפך שלטוני. בכוונתנו לשטוף את הרחובות עד הבחירות ולדאוג לכך שזה יקרה".

 ויקי אידזינסקי, פעילה חברתית וממקימות המטה: "בשבת נצא למספר מוקדים ברחבי הארץ כדי לומר לתושבים שמי שלא מצביע- כאילו הצביע לביבי. אם כל אותם האזרחים שיצאו לרחובות בקיץ 2011 ותמכו במחאה החברתית יבואו להצביע- נוכל להקים גוש חוסם לנתניהו ולהקים ממשלה של צדק חברתי, שלום ודמוקרטיה".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן