Skip to content

פעילי העבודה פשטו על תחנות הרכבת והאוטובוסים

הפעילים נפרשו בעשרות מוקדים, מנהריה בצפון ועד אילת שבדרום - וחילקו את העיתון, הנקרא: "מחר בבוקר - יכול להיות כאן טוב יותר". העיתון מציג כיצד תיראה המציאות בישראל, אם תרכיב יחימוביץ' את הממשלה הבאה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

כאלף פעילי מפלגת העבודה יצאו הבוקר למבצע החלוקה של 400,000 גיליונות של עיתון מיוחד, שהכינה מפלגת העבודה לקראת הבחירות. הפעילים נפרשו בעשרות מוקדים, מנהריה בצפון ועד אילת שבדרום וחילקו את העיתון, הנקרא: "מחר בבוקר – יכול להיות כאן טוב יותר".

פעילי העבודה מחלקים את "מחר בבוקר" בתחנת הרכבת (צילום: שי סקיף)
פעילי העבודה מחלקים את "מחר בבוקר" בתחנת הרכבת (צילום: שי סקיף)

העיתון מציג כיצד תיראה המציאות בישראל, אם תרכיב יחימוביץ' את הממשלה הבאה. הפעילים, לבשו על עצמם סרבלים כחולים, עליהם מוטבע שם העיתון וקיימו לאורך היום פעילות בתחנות הרכבת, בצמתים מרכזיות ובתחנות אוטובוסים.

יחימובייץ': היעד - 25 מנדטים. (צילום: שי סקיף)
יחימובייץ': היעד - 25 מנדטים. (צילום: שי סקיף)

יו"ר המפלגה, ח"כ שלי יחימוביץ', הגיעה גם היא להשתתף במבצע החלוקה שנערך ברכבת מרכז בתל אביב. "אם נגיע ל-25 מנדטים הנשיא יטיל עלינו את הרכבת הממשלה ונוכל להחליף את השלטון", טענה יחימוביץ'. "כשמקלפים את הליכוד מישראל ביתנו מקבלים בפועל 21 מנדטים. בדקנו את זה וזו עובדה. הציבור לא אוהב את נתניהו, לא שוכח לו את הפגיעות הקשות והמרות במהלך הקדנציה שלו. אם המתלבטים – אלה ששוקלים לא לבוא לקלפי, אלה שחושבים לבזבז את הקול שלהם על מפלגות שלא עוברות את אחוז החסימה או על מפלגות אופנה חולפות בלי שורשים ובלי עתיד – יבואו לקלפי ויתנו לנו כוח אמיתי נוכל להחליף את השלטון".

הכנת העיתון, היא יוזמה שבאה מפעילי השטח, אשר ביקשו להנגיש לציבור את התוכנית לכלכלה הוגנת ומצע המפלגה בנושאים השונים בדרך מקורית ופרקטית. למשימה נרתם המועמד מיקי רוזנטל, שערך את העיתון יחד עם הפעילים. הפעילות, היא חלק מהשלב האחרון בקמפיין העבודה לכנסת, המכוון להשגת 25 מנדטים, אשר יאפשרו ליחימוביץ' – כך מקווים במפלגת העבודה – להרכיב את הממשלה הבאה. הפנייה לציבור במסגרת קמפיין זה, תיעשה באופן פוזיטיבי, על ידי שכנוע  שיכול להיות כאן טוב יותר, ושניתן לעשות מהפך ולהחליף את שלטון נתניהו.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן