Skip to content

מורה החרים טלפון מתלמיד והוכה על ידי האב

ההורה נעצר ויובא מחר להארכת מעצרו. ארגון המורים ישבית במחאה את הלימודים בבית הספר לשעתיים, ומשרד החינוך יפעל להוצאת צו הרחקה לאב מבית הספר
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מורה בחטיבת הביניים "השחר" בהוד השרון שהחרים היום (שישי) טלפון סלולרי לתלמיד שבו שוחח בזמן השיעור, נגרר מחוץ לכיתה והוכה בחגורה על ידי אבי התלמיד הזועם. המורה הובהל לבית החולים והאב נעצר. האב יובא מחר בערב לבית משפט השלום בראשון לציון לדיון על הארכת מעצרו.

על פי  גרסת המורה נערך מבחן בכיתה ולאחר שהתלמיד סיים והגיש את טופס המבחן למשגיח, הוציא התלמיד מכשיר טלפון מתיקו והחל לשוחח בו. המשגיח הבהיר לו שהדבר אסור בתכלית והתלמיד החזיר בתחילה את המכשיר לתיקו. אך לאחר מכן כל הנראה הוציאו שוב והמשיך לשוחח בו. המורה הוזעק לכיתה והחליט להחרים את המכשיר.

כשעה קלה לאחר מכן הגיע אבי הנער לכיתה ונכנס לכיתה שבה לימד המורה ותבע מהמורה לצאת החוצה. המורה סירב וביקש מהאב לעזוב את הכיתה. האחרון הגיב באלימות, גרר אותו החוצה והחל להכותו לעיני התלמידים הנדהמים, תוך שהוא צועק לעבר המורה שאסור היה לו לקחת מבנו את הטלפון הנייד. המורה נאלץ בסופו של דבר להשיב את המכשיר ואז הפסיק האב להכותו. כאמור, המורה הובהל לטיפול בבית החולים ומשטרת ישראל שהוזעקה למקום עצרה את האב.

מנכ"לית משרד החינוך, דלית שטאובר, גינתה היום בחריפות את המעשה וציינה כי מדובר בפגיעה קשה בסמכויותיו ובמעמדו של המורה, שאין לעבור עליה לסדר היום. ממשרד החינוך נמסר כי יפעלו להוצאת צו הרחקה של האב מבית הספר, וכי שטאובר תבוא ביום ראשון לבית הספר "כדי לתמוך ולחזק את הצוות. כמו כן בכוונתה לפרסם איגרת המחזקת את ידי צוותי החינוך ומוקיעה כל מקרי אלימות כלפיהם".

במחאה על תקיפת המורה, הודיע ארגון המורים הארצי כי ביום ראשון הקרוב יושבתו הלימודים בבית הספר בהוד השרון והם יחלו רק בשעה 10:00 בבוקר. משטרת מרחב שרון הציעה לארגון המורים כי במקום להשבית את הלימודים יבואו ביום ראשון שוטרים וקציני משטרה וידברו על האלימות. נכון לעכשיו השביתה בת השעתיים תתקיים.

 

 

 

 

 

1 Comment

  1. טל
    11 בינואר 2013 @ 17:39

    צו הרחקה? נהדר
    איגרת חיזוק? נפלא
    אבל מה עם חוקי משמעת נוקשים, שאחד מהם אוסר על שימוש בסמארטפון בשטח כיתות הלימוד?
    יש לטפל בתופעה ולא בסימפטום.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן