Skip to content

חשד לניסיון חיסול: גבר נורה ונפצע קשה בטירה

תושבים תקפו אמבולנס של מד"א שפינה את הצעיר לבית חולים ושמשת רכב ההצלה נופצה. עם זגוגית מנופצת המשיך הצוות בנסיעה ופינה את הפצוע לבית החולים. במד"א רואים את המקרה בחומרה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

גבר בן 26 נורה אמש (שישי) ונפצע באורח אנוש מירי בטירה שבמשולש. צוות מד"א ירקון, שטיפל בו במקום, הותקף באבנים ושמשות האמבולנס נופצו. הפצוע פונה לבית החולים מאיר בכפר סבא.

אמש, מעט לאחר השעה 23:00, נורו מספר יריות לעבר בית בשלבי בנייה סמוך לבית העלמין בטירה. כתוצאה מהירי נפגע קשה צעיר המוכר למשטרה. הוא נפגע בחלק גופו העליון, התמוטט ואיבד את ההכרה. צוות מד"א הוזעק למקום וטיפל בו, אך במהלך מאמצי ההחייאה התקיפו מספר תושבים את הצוות בצעקות וקללות. תוך כדי פינוי הפצוע וכאשר החל האמבולנס לנוע לבית החולים, הושלכה אבן שניפצה את שמשתו הקדמית. למרות השמשה המנופצת המשיך הצוות באמבולנס בנסיעה ופינה את הפצוע.

שוטרי משטרת טייבה פתחו בסריקות אחר היורה והם בודקים את נסיבות הירי. הערכת המשטרה היא כי מדובר בסכסוך פלילי בין עבריינים. במד"א רואים בחומרה את התקרית כאשר מתבצעת פעולה אלימה נגד צוות במהלך פעולה להצלת חיים.

בטירה אירעו במהלך השנה הקודמת, 2012, שבעה מקרי רצח ובתוכם שתי נשים.

מוקדם יותר אתמול, סמוך לשעה שמונה בערב, נורתה אישה בת 31 ברחוב אריה בן אליעזר בלוד. צוות מד"א שהוזעק למקום פינה את האישה הפצועה במצב בינוני לבית החולים אסף הרופא בכפר סבא. המשטרה עצרה חשוד בירי ונסיבות המקרה נבדקות.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן