Skip to content

העבודה: 7-10% ממצביעי הליכוד שוקלים לעבור צד

הערב תשדר מפלגת העבודה תשדיר בחירות מיוחד, שבו היא תטען כי יותר מ-80 אלף ליכודניקים הבינו שצריך להחליף את נתניהו ועברו לעבודה. בתשדיר יופיעו מצביעים שהיו ליכודניקים כל חייהם – והחליטו לעבור ולהצביע לעבודה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בין שבעה לעשרה אחוזים, מאלו שהצביעו לליכוד ב-2009, מתלבטים בין הליכוד לעבודה על בסיס חברתי.  כך עולה מסקרי עומק שנעשו במפלגת עבודה. נתון נוסף: 2.5 מנדטים יציבים מתוך מי שכבר יודעים שיצביעו עבודה – הצביעו ליכוד ב–2009.

מתוך תשדיר העבודה שישודר הערב
מתוך תשדיר העבודה שישודר הערב

הערב תשדר עבורם מפלגת העבודה תשדיר בחירות מיוחד: "יותר מ-80 אלף ליכודניקים הבינו שצריך להחליף את נתניהו ועברו לעבודה". בתשדיר יופיעו מצביעים שהיו ליכודניקים כל חייהם – והחליטו לעבור ולהצביע לעבודה. בין המופיעים בתשדיר: ירון זליכה, החשב הכללי של האוצר לשעבר, שמשבח את התוכנית הכלכלית שמציגה מפלגת העבודה, ועזרא כהן, ליכודניק מחיפה, שמספר שלראשונה בחייו ישבור מסורת משפחתית ויצביע ליחימוביץ'.

בתשדיר משולב גם אייל גבאי, לשעבר מנכ"ל משרד ראש הממשלה נתניהו, אשר אינו מזוהה פוליטית או כלכלית עם יחימוביץ', אך בעבודה עושים שימוש בהקלטה של דבריו מתוך מפגש עם מפגיני המחאה החברתית, שם אמר: "למעט הסיכוי ששלי יחימוביץ' תהיה ראש ממשלה, לא יהיה שינוי בשיטה".

מתוך תשדיר העבודה שישודר הערב
מתוך תשדיר העבודה שישודר הערב

במפלגת העבודה טוענים כי התשדיר הוא המשך למגמה קבועה של זליגת ליכודניקים לעבודה, ולעבודת שטח מול מצביעי ליכוד. מצביעים אלה מאופיינים כמי שהעניין החברתי הוא בראש סדר היום שלהם. והם מתנגדים למדיניותו הכלכלית  של נתניהו או סובלים ממנה ישירות, ומזדהים בקלות עם המסרים של יחימוביץ'. במפלגת העבודה קיימו בשבוע שעבר כנס למאות ליכודניקים שיצביעו העבודה, בנתניה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן