Skip to content

קמפיין חדש לתנועה: "לבני היחידה שתלחם על הסדר מדיני"

יו"ר התנועה ציפי לבני: "הקיפאון המדיני מוביל את ישראל לאסון עם תאריך מוגדר: חודש מרץ הקרוב, בו תונח תכנית בינלאומית. החדשות הטובות הן שניתן למנוע אותו"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

התנועה בראשות ציפי לבני משיקה היום קמפיין חדש תחת הכותרת: "ציפי לבני היחידה שתלחם על הסדר מדיני" ו "מי שרוצה הסדר מדיני מצביע רק ציפי לבני".

הקמפיין נועד לחדד את המסר של התנועה, כי בבחירות 2013 יש רק מפלגה אחת ששמה את הנושא המדיני, שהוא החשוב ביותר, בראש סדר היום. הקמפיין ייעלה בכל אמצעי המדיה: אינטרנט, שילוט חוצות, רשתות חברתיות, מודעות וסרטוני  תומכים.

יו"ר התנועה לבני אמרה בהתייחסה לקמפיין שעלה היום: "הקיפאון המדיני מוביל את ישראל לאסון עם תאריך מוגדר: חודש מרץ הקרוב בו תונח תכנית בינלאומית. החדשות הטובות הן שניתן למנוע אותו. יצאנו בקמפיין הזה שמונה ימים לפני הבחירות בכדי להעיר את הציבור בישראל, שחלקו אולי הרים ידיים או התייאש. אנחנו כאן לא רק כדי להזהיר שהמפולת המדינית תוביל  למפולת כלכלית, שאת סימניה אנו כבר רואים בהכפלת הגירעון הלאומי, ולא רק בכדי להזכיר שיום אחרי הבחירות ישראל עלולה למצוא עצמה במציאות של חרמות ובידוד בינלאומי חסר תקדים".

לבני אומרת: "אנחנו כאן כדי לומר לציבור הישראלי ולקהל המתלבטים הגדול שישנה תקווה. תקווה לישראל אחרת, שמנהלת מו"מ מדיני עם הפלסטינים ועל ידי כך מוציאה עצמה מהבידוד הבינלאומי הבלתי נסבל של השנים האחרונות".

1 Comment

  1. מנחם
    16 בינואר 2013 @ 18:12

    שלום
    פנייה אישית לי"ר התנועה
    באלו הימים מלאו לי ששים ושבע, בכל מערכות הבחירות הייתי נאמן לדרכו של הליכוד ומפלגת חרות וליוצאי "המשפחה הלוחמת" שאת נצר למשפחה גאה זו.
    אינני היחיד המתלבט לקראת יום הבחירת, לא ראיתי במצעי המפלגות הצעה ודרך לפתרון כל שהוא למצב הבטחוני כלכלי הגובל לעניות דעתי "על סף משבר"
    מאף מפלגה לא נשמעה אזהרה כל שהיא "לקראת אסון", הייתי שמח לוא היה לך האומץ לומר במצע המפלגה שלך את האמת הנדרשת כפי שאמר בזמנו צ'רצ'יל לעמו בשעת משבר לאומית "אני מבטיח רק דם יזע ודמעת עד לנצחון"
    כל השאר היסטוריה.
    היות ואי אפשר כאן לפרט את המצע שהייתי שמח לוא היה מופיע במצע המפלגה שלך, אני שקטונתי, ארשום למטה מספר סעיפים שדרוש על פי כל אמת מידה לאומית לבצע לאלתר כדי למנוע משבר כלכלי. בכוונה תחילה אין היתיחסות לקיצוץ תקציב הביטחון שהוא "פרח מוגן".
    1.יש להוריד בצורה דרסתית את השכר בשרות הצבורי ברמות השכר הגבוהות.
    2.יש להפסיק את הבניה מעבר קו הירוק.
    3.יש להפסיק תשלומים וקיצבאות לישיבות וחרדים.
    4.יש לבטל את מוסד הנשיאות, שאין בו תועלת ועלותו יקרה מאד.
    5.יש לפעול לשינוי שיטת המימשל.
    אלו מעט מהדברים שיש לעשות על מנת לחסוך בהוצאות מיותרות, לא ראיתי במצע המפלגה שלך התיחסות ולוא לסעיף אחד מאלו.
    אני מתחייב להצביע עבורך במידה ובמצע המפלגה שלך תהיה התחיבות שלך לפעול לביצוע אחד מהסעיפים שהוזכרו למעלה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן