Skip to content

גביע הפדרציה בטניס: ישראל בבית עם פולין, רומניה וטורקיה

המשחקים ייערכו באילת בתחילת פברואר
פחות מדקהזמן קריאה: דקות


כשלושה שבועות לפני פתיחת מפגש גביע הפדרציה (6-9 בפברואר), פרסם היום (שני) ה-ITF את הגרלות הבתים למפגשים שייערכו באילת. נראה שהנבחרת קיבלה את אחת ההגרלות הקשות ביותר להן הייתה יכולה לצפות, כאשר לפניה ניצבות נבחרות פולין, רומניה וטורקיה.

בנבחרת הפולנית משחקת אגנישקה רדוואנסקה, המדורגת 4 בעולם, ונראה כי יהיה קשה מאוד  לעצור אותה. אל האחות הגדולה תחבור בנבחרת הפולנית גם האחות הקטנה, אורסולה רדוואנסקה (31 בעולם) – מה שמשייך את השתיים לאחת הנבחרות החזקות ביותר בטורניר, אם לא החזקה שבהן. אל האחיות יצטרפו גם פאולה קניה (217) ומגדה לינט (290).

הנבחרת הישראלית פגשה את פולין לפני כשנתיים, גם כן בשלב הבתים. אז זה נגמר עם 1:2 לטובת הפולניות, לאחר ניצחון של יוליה גלושקו ביחידות, הפסד של פאר והפסד של השתיים בזוגות.

בנבחרת הרומנית ישחקו כריסטאה סורנה (27), סימונה האלפ (45), אירנה בגו (53) ואנדראה מיטו. בנבחרת טורקיה ישחקו קגלה בויוקאקי (171), פמרה אוזגן (289), בסאק אריאדין (314) ואיפק סוילו (788).

כזכור, מכל בית תעלה נבחרת אחת לשלב חצי הגמר. הנבחרת שתסיים אחרונה בבית תרד למאבק הישרדות על ההישארות בבית האירופאי אפריקני. בשנה שעברה סיימה הנבחרת במקום השלישי בבית, ולפני שנתיים סיימה במקום השני. כל שנותר לקוות הוא שהשנה תשפר הנבחרת את הישגיה, או לכל הפחות תשמור על הישגי השנים הקודמות.

"כל הבתים קשים וכדי לעלות חייבים לנצח נבחרות טובות, כך שההגרלה לא ממש משנה", אמר קפטן הנבחרת, עמוס מנסדורף. "יש הרבה נבחרות חזקות שיגיעו לישראל, וזאת הזדמנות מצוינת לחובבי הטניס לראות שחקניות מהטובות בעולם, ולבוא ולתת לנבחרת הרגשה ביתית".

מאמן הנבחרת, תומק דנק, אמר: "זאת הגרלה קשה מאוד גם על הנייר וגם על המגרש. יחד עם זאת, אנחנו נעשה הכנה טובה, אני מקווה שהבנות יגיעו בכושר טוב, וללא ספק נעשה את המקסימום".

רשימת הבתים המלאה:

בית א' – בלארוס, אוסטריה, קרואטיה, גאורגיה

בית ב' – בריטניה, פורטוגל, הונגריה, בוסניה

בית ג' – פולין, רומניה, ישראל, טורקיה

בית ד' – סלובניה, הולנד, בולגריה, לוקסמבורג

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן