Skip to content

רשת רימונים תלווה את היחידה להגנת הסביבה

רשת מלונות רימונים ביוזמה ראשונה מסוגה למען איכות הסביבה: הרשת תלווה, במסגרת פרויקט הירתמות לסביבה, יחידה חדשה להגנת הסביבה של משטרת ישראל שפעילותה אכיפת עבירות כמו רעש סביבתי, ונדליזם, השלכת פסולת, התעללות והזנחת בעלי חיים והשחתת פני מקרקעין
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

רשת מלונות רימונים יוצאת במהלך יוצא דופן למען איכות הסביבה, במסגרתו תירתם הרשת למען הסביבה ותלווה במהלך שנת 2013 את היחידה להגנת הסביבה של משטרת ישראל, מרחב יפתח (מחוז ת"א). במסגרת הפרויקט החברתי, תסייע הרשת ליחידה בפעילות השוטפת, ותגייס מעובדי הרשת להתנדבות ביחידה.

סמדר נמרודי-רינות, יו"ר דירקטוריון מלונות רימונים: תרומה לקהילה כערך מרכזי. (צילום: אסף לוי)
סמדר נמרודי-רינות, יו"ר דירקטוריון מלונות רימונים: תרומה לקהילה כערך מרכזי. (צילום: אסף לוי)

היחידה להגנת הסביבה של משטרת ישראל, הינה יחידת מתנדבים חדשה אשר מתנדביה עוברים הכשרה של פעילות משטרתית לצד הכשרה לאכיפת עבירות של איכות חיים וסביבה ובהן רעש סביבתי, ונדליזם, השלכת פסולת, התעללות והזנחת בעלי חיים, השחתת פני מקרקעין ועוד. את ההכשרה מעבירים למתנדבים נציגים מהמשרד להגנת הסביבה ונציגי משטרת ישראל.

עם סיום ההכשרה של המתנדבים, תערוך רשת מלונות רימונים טקס, אליו יוזמנו קציני משטרה ואישי ציבור מקומיים אשר תמכו ביוזמת ההקמה של היחידה.

רשת מלונות רימונים, מקבוצת הכשרת הישוב, אחת מהרשתות הוותיקות והמובילות בארץ, מונה עשרה מלונות בצפת, טבריה, ים המלח ואילת – אזורים אשר קרוב לוודאי סובלים מעבירות של איכות חיים וסביבה לא פחות מאזור תל אביב, אולם יחידה זו פועלת רק בתל אביב. לרימונים גם מלון ברמת גן – רימונים אופטימה.

לדברי סמדר נמרודי-רינות, יו"ר דירקטוריון רשת מלונות רימונים, לצד היעדים העסקיים והשירותיים, הרשת דוגלת גם בתרומה לקהילה כערך מרכזי. "מדי שנה עושה הרשת כל שביכולתה על מנת להיטיב עם עמותות, ארגונים ומרכזים נזקקים בקהילה", היא אומרת, "בשנים האחרונות גוברת בעולם המודעות הציבורית לנושא איכות הסביבה וגילוי אחריות סביבתית. מחוז ת"א הינו המחוז העמוס ביותר מבחינת צפיפות האוכלוסייה וכמות האזרחים העוברים בו מדי יום. בשטח המחוז מספר לא מבוטל של אזורי תעשייה, מפעלים ובתי מסחר, לצד אנשים פרטיים המזהמים מדי יום את הסביבה. הקמת יחידת מתנדבים במסגרת מרחב יפתח הינה חיונית וכחלק מאסטרטגיית החברה בתחום זה, החלטנו ללוות את אחד מהגופים הגדולים במדינת ישראל אשר מטפלת בנושא זה".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן