Skip to content

מי היה עם שרה נתניהו בקורס טרור? בנט, כמובן

האם נפתלי בנט הוא מסתבך סדרתי בלשונו? אחרי שהסתבך באמירתו על סירוב הפקודה, בתוכנית "משעל חם", הפתיע הבוקר את אורלי וגיא, בערוץ 10, כאשר הודיע להם: "שרה ואני היינו בעיקר בקורס טרור ביחד"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

האם נפתלי בנט מסתבך שוב בלשונו? אחרי שבתוכניתו של נסים משעל עורר סערה, בהתבטאותו על סירוב הפקודה – ניפק הבוקר בנט את אחת מהפנינים של מערכת הבחירות וסיפר כי הוא ושרה (נתניהו) "היו בקורס טרור ביחד".

זה קרה כאשר נשאל בנט בתכנית הבוקר של אורלי וגיא בערוץ 10 כיצד יוכל לעבוד עם ראש הממשלה, בנימין נתניהו ועם אשתו שרה, אחרי כל הדם הרע שזרם ביניהם בשנים האחרונות, הוא השיב: "יהיה בסדר".

"קורס טרור". נפתלי בנט. (צילום: מעמוד הפייסבוק של נפתלי בנט)
"קורס טרור". נפתלי בנט. (צילום: מעמוד הפייסבוק של נפתלי בנט)

אורלי וילנאי העירה כי זה ביטוי שמשתמשים בו בסיירת, ואז הגיב בנט: "שירתנו באותה יחידה, אז זה ימחק את ההיסטוריה". גיא מרוז מצדו שאל אם הוא התכוון לעצמו ולשרה נתניהו. "כן בדיוק, שרה ואני היינו בעיקר בקורס טרור ביחד", התבדח יושב ראש הבית היהודי על חשובנה של אשת ראש הממשלה.

לא בטוח שהתבטאות זו תוסיף לסיכוייו להיות שותף בכיר בקואליציה של נתניהו. בנט, כנראה חש בכך ומיהר מיד להוסיף: "מה שרציתי להגיד זה שאין משהו ש-15 מנדטים לא ירפאו. צריך לרדת מהרכילויות האלה ולא להתעסק בזה. נתניהו ואני נעבוד יפה מאד ביחד אם יהיה לנו מספיק כוח".

[related-posts]

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן