Skip to content

ג'סטין זוורלין מונתה מנהלת השקעות בשגרירות בריטניה בישראל

לזוולין ניסיון בעבודה עם חברות בעיקר מאסיה, אירופה, המזרח התיכון ואפריקה. הייתה מנהלת פיתוח עסקי בחברה הבריטית A4e ומנהלת הסניף הישראלי של ICRF, הקרן הישראלית לחקר מחלת הסרטן. היא חברה בדירקטוריון של Kinetis Ltd, ארגון שמטרתו להעלות את מודעות ישראל בעולם
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ג'סטין זוורלין, 40, מונתה למנהלת השקעות בכירה בשגרירות בריטניה. היא תחליף את ברי גרוסמן, שמונה להיות מנהל המחלקה המסחרית בשגרירות.

לג'סטין זוורלינג יותר מ- 15 שנות ניסיון בעבודה עם חברות גלובליות בעיקר מאסיה, אירופה, המזרח התיכון ואפריקה. זוורלינג תסייע לחברות ישראליות, המעוניינות להרחיב את עסקיהן בשוק הבינלאומי להתמקם בבריטניה.

יותר מ-250 חברות ישראליות הקימו עד כה שלוחות בבריטניה, בסיוע המחלקה המסחרית של שגרירות בריטניה בישראל.

לפני הצטרפותה למחלקה המסחרית של שגרירות בריטניה, שימשה זוורלינג בתפקיד מנהלת פיתוח עסקי בחברה הבריטית A4e ומנהלת הסניף הישראלי של ICRF, הקרן הישראלית לחקר מחלת הסרטן. כמו כן היא משמשת חברה במועצת המנהלים של Kinetis Ltd, ארגון ללא מטרות רווח, שמטרתו להעלות את המודעות של ישראל ברחבי העולם כמרכז מעורר השראה של לחדשנות, יזמות ויצירתיות.

אודות UK Trade & Investment

הנספחות המסחרית היא חלק מ- UK Trade & Investment, ארגון ממשלתי בריטי המסייע לאנשי עסקים וחברות שמעוניים להקים עסק בבריטניה ומעודד את הסחר בין בריטניה למדינות רבות בעולם. השירות שמעניק הארגון הוא ללא תשלום.

ל- UK Trade & Investment רשת ענפה של מומחים בסקטורים שונים הפרוסים בכל האזורים בבריטניה ובשגרירויות שונות בעולם. UK Trade & Investment פועלת עם ארגונים שונים למחקר ופיתוח, ארגונים ממשלתיים בריטיים, ארגוני סחר, לשכות מסחר ועוד.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן