Skip to content

נתניהו ובנט – עוד לא. יוסרו מודעות הבית היהודי "חזקים ביחד"

יו"ר ועדת הבחירות המרכזית, השופט אליקים רובינשטיין, הורה להסיר את המודעות של הבית היהודי: "חזקים ביחד - בוחרים בנט"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מכה לרשימת "הבית היהודי" בראשות נפתלי בנט. ועדת הבחירות המרכזית החליטה הלילה לקבל את עתירת הליכוד-ביתנו, נגד מודעות הבית היהודי שבהן נראה היו"ר נפתלי בנט לצדו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, תחת הכיתוב "חזקים ביחד, בוחרים בנט".

שופט הורה: להסיר את המודעה עד אחת בצהריים

על פי החלטת שופט יו"ר ועדת הבחירות המרכזית, בית המשפט העליון אליקים רובינשטיין, הבית היהודי תחויב להוריד היום את כל שלטי החוצות ברחבי הארץ עד השעה 1 בצהריים. עוד החליט השופט רובינשטיין לאסור כליל על הבית היהודי, לפרסם את המודעות האלה בכלי התקשורת.

בעתירה הדחופה שהגיש הליכוד לוועדת הבחירות המרכזית נאמר: "תכליתם של המודעה ושלט החוצות שבהם עסקינן אחת – לגנוב את דעתם של הבוחרים מגוש הימין, להטעות אותם ולטעת בתודעתם באמצעות מניפולציה בלתי הוגנת ואסורה מסר שקרי ומטעה, לפיו ראש הממשלה מר בנימין נתניהו פונה כביכול אל האזרחים שנוטים להצביע עבור 'הליכוד ישראל ביתנו' ואומר להם: אל תצביעו עבורי… כי לנו יש מספיק קולות וניצחוננו מובטח". עוד נאמר בעתירה: "המודעה מנסה להעביר מסר מוטעה לפיו קיים הסכם קואליציוני בין נתניהו לבנט שיכלול את הבית היהודי בקואליציה שתרכיב את הממשלה הבאה, הסכם או הבנה שמעולם לא היו".

בהחלטתו קיבל השופט רובינשטיין את עמדת הליכוד-ביתנו לפיה המודעות גורמות להטעיית הציבור, והסביר כי הן עלולות ליצור את הרושם המוטעה שהמפלגות חברו יחדיו ורצות יחדיו לכנסת, או שישנה הסכמה בינהן.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן