Skip to content

לבני: רק הנהגה מנוסה יכולה להוציא את ישראל מהבידוד

"אני רואה מפלגות אווירה וטרנדים מסביב. בסוף, ביום אחרי הבחירות, איראן לא תיעלם לשום מקום. יש יוזמות בינלאומיות שעלולות להכפות עלינו, אולי אינתיפאדה חלילה. הנהגה חייבת להיות עם תפיסת עולם כוללת ועם ניסיון בגיוס הקהילה הבינלאומית למען האינטרסים של ישראל ולגיטימיות הפעולה של צה"ל"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

"מדינת ישראל היא לא שפן ניסיונות ואנחנו עדיין לא שוויץ. מול האיומים והאתגרים הגדולים, ישראל חייבת הנהגה עם ניסיון בניהול מו"מ מדיני ובקבלת החלטות ביטחוניות". כך אמרה היום ראשת התנועה, ציפי לבני, בכנס מפלגתי שערכה.

ציפי לבני היום, בפעילות בצמתים (באדיבות התנועה)
ציפי לבני היום, בפעילות בצמתים (באדיבות התנועה)

"אני רואה מפלגות אווירה וטרנדים מסביב", אמרה לבני. "בסוף, ביום שאחרי הבחירות איראן לא תיעלם לשום מקום. ישנן יוזמות מדיניות בינלאומיות שעלולות להכפות עלינו, אולי אינתיפאדה חלילה. הנהגה חייבת להיות עם תפיסת עולם כוללת ועם ניסיון בגיוס הקהילה הבינלאומית למען האינטרסים של מדינת ישראל ולמען לגיטימיות הפעולה של צה"ל, כפי שהוכחתי שאני יודעת לעשות גם בהובלת היציאה המדינית ממלחמת לבנון השנייה שהשיגה שקט שנמשך עד היום וגם במתן לגיטימיות לצה"ל להכות בחמאס במשך שלושה שבועות במבצע עופרת יצוקה, כאשר כל העולם תומך בנו וחמאס נותר לא לגיטימי.

"חוסר ניסיון זה לא יתרון ולא ערך", אמרה לבני. "הנהגה מנוסה יכולה לשנות את הכיוון בו הולכת ישראל, היא יכולה להוציא את ישראל מהבידוד ולחדש את היוזמה, היא יכולה לחדש את הציר הפראגמטי באזור ולגייס בחזרה לציר הזה גם את תורכיה ולעשות הכל בתיאום עם ארה"ב".

בסוף השבוע של לפני הבחירות הציפו פעילי התנועה עשרות נקודות בארץ, חילקו חומרי הסברה וקראו לעוברים ושבים להצביע התנועה בראשות ציפי לבני ולמען הסדר מדיני. יו״ר התנועה ציפי לבני ומועמדי התנועה דוד צור, יואל חסון, דני שק ובועז נול הגיעו לרחבת הבימה ומשם יצאו לשדרות רוטשילד.

 יו״ר התנועה לבני הפצירה בעוברים ושבים לצאת להצביע ביום שלישי הקרוב:"הבחירות האלו לא הוכרעו- לציבור המתלבטים הגדול יש כוח לשנות את תוצאות הבחירות האלו. ככל שהציבור יעניק לי ולרשימת התנועה כוח רב יותר כך נוכל להילחם למען קידומו של הסדר מדיני , שבלעדיו אי אפשר לעשות כאן את השינוי הנדרש. אנחנו היחידים שמייצגים את הנושא הזה, שהוא הקריטי ביותר לעתידנו כאן, ואנחנו גם היחידים בעלי הניסיון הנדרש להוביל אותו".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן