Skip to content

יחימוביץ': החלפת שלטון נתניהו – לא פנטזיה

אלפי מתנדבים של מפלגת העבודה נפרשו במאה צמתים ומרכזי קניות ברחבי הארץ, במבצע השטח הגדול ביותר של העבודה עד כה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

"הפער בין הגושים מצטמצם. החלפת נתניהו קשה אבל אפשרית. בואו להצביע ואל תבזבזו קולות". כך אומרת יו"ר העבודה, שלי יחימוביץ'. יחימוביץ' אמרה זאת בצהריים, שעה שאלפי מתנדבים של מפלגת העבודה נפרשו במאה צמתים ומרכזי קניות מצפון ועד דרום, במבצע השטח הגדול ביותר של העבודה עד כה.

יחימוביץ' עברה בין הנקודות השונות ושוחחה עם המתנדבים ועם העוברים והשבים – ואת הדברים האלה אמרה באחד המוקדים – הדיזנגוף סנטר בתל אביב.

קשה אבל לא בלתי אפשרי. שלי יחימוביץ עם פעילי העבודה בדיזנגוף (צילום: רפי מיכאלי)
קשה אבל לא בלתי אפשרי. שלי יחימוביץ עם פעילי העבודה בדיזנגוף (צילום: רפי מיכאלי)

"כעת אפשר לראות בוודאות שנתניהו הולך ונחלש, והפער בין הגושים עומד על שלושה מנדטים בלבד", אמרה יחימוביץ'. "החלפת שלטון נתניהו היא לא פנטזיה. אני קוראת לציבור לצאת ולהצביע, לא לבזבז קולות על מפלגות שלא עוברות את אחוז החסימה, או מפלגות שמתכוונות להיכנס לממשלת נתניהו בתנאים משפילים. כל קול למפלגות מסוג זה הוא כמו הצבעה לנתניהו. מרגש לראות היום את הפעילים שלנו, להוטים להחליף את נתניהו. הם לא משלימים עם התבוסתנות של שאר המפלגות ולא מכתירים את נתניהו לרה"מ הבא. השטח תוסס ובוער, ובכל בכוח, גם בימים האחרונים, מקדיש את כל האנרגיות, מתוך אמונה שבאמת יכול להיות כאן טוב יותר".

1 Comment

  1. בעז שריר
    19 בינואר 2013 @ 11:13

    לפי הסקר האחרון במידה ונכון שהליכוד ביתנו יקבל 32 מנדטים הרי שהליכוד נשחק לכ-20 מנדטים ופרושו שיש אפשרות גדולה מאד לנצח את ביבי וזאת בתנאי שכל אלו שמהססים ולא מאמינים שביבי יפסיד יבואו להצביע.
    אני שומע רבים שאומרים שיצביעו ביבי וזאת מאחר ולדעתם הוא מציב עמדה קשוחה ושומר על בטחון המדינה.
    יש להעלות במצע הבחירות שלה העבודה ביתר שאת ובימים אלו את כוונת העבודה ביחס לשלמות הארץ בהיבט שהיא רואה על ידי חלוקתה ללא ויתורים מפליגים. בזה לדעתי יתווספו עוד מצביעים שלא מעוניינים להגיע לקלפי.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן