Skip to content

מה משותף לבר רפאלי, חיים יבין, אייל שני ואייל קיציס?

חוץ משהעובדה שהם "סלבס" - הם ועוד אחרים, שותפים לסרטון וידיאו שקורא לבעלי זכות הבחירה לצאת מהבית ולממש את זכותם. לא להחמיץ את הסרט ובעיקר לא להחמיץ את הקלפי
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

סרטון חדש, שנועד לקרוא לבעלי זכות הבחירה, להגיע לקלפי ולהצביע – עלה לרשת. הסרטון מבית התנועה לתקשורת חברתית שהקימו רגב קונטס, שיר נוסצקי ורועי נוימן נוצר על מנת להעלות את אחוזי ההצבעה אשר בבחירות האחרונות ירד לשפל היסטורי של 65%.

הסרטון בויים ע"י רגב קונטס והופק על ידי שיר נוסצקי. בסרטון משתתפים : אפרת גוש, חיים יבין,ליאור נרקיס, אייל גולן, בר רפאלי, עומר אדם, צביקה הדר, קרן מור, מנשה נוי, עדי אשכנזי, רן שריג, דנה ספקטור, אראל סגל, שירי מימון, עברי לידר, יוסוף סוויד, גדעון לוי, עלמה זק, אייל שני, גואל פינטו, גל אוחובסקי, שלומי שבן, יובל שרף, ברלד, אייל קיציס, אלי פיניש, רגב קונטס שיר נוסצקי ורגב קונטס ורועי נוימן.

תבחרו או שיבחרו בשבילכם (מתוך הסרטון)
תבחרו או שיבחרו בשבילכם (מתוך הסרטון)

"כשניסינו לברר מאיפה מגיע הנתון המזעזע הזה, שלמעלה משליש מהציבור הישראלי לא יצא להצביע בבחירות האחרונות, גילינו לצערנו שהגישה של רוב הישראלים לפוליטיקה היא ייאוש וציניות", מספרת שיר נוסצקי. "ואיך אפשר להאשים אותם, כשהם רואים את מיטב חברי הכנסת מזגזגים, נחקרים, משקרים ולא שמים עליהם? לכן החלטנו בסרטון הזה להסתכל על המציאות כמו שהיא, בלי קלישאות ובלי אמירות פומפוזיות על עתיד ורוד, אלא על האמת הבסיסית שבסופו של יום ישבו שם בכנסת 120 חברי כנסת, שאם לא תצביע, הם לא יספרו אותך, וגרוע מכך – אם אתה לא תבחר, מישהו אחר יבחר בשבילך."

בר רפאלי: "דוגמנית כוסית עם רגליים מושלמות". (מתוך הסרטון)
בר רפאלי: "דוגמנית כוסית עם רגליים מושלמות". (מתוך הסרטון)

רגב קונטס :" רבות דובר על "העם שהתעורר", אך לצערי המחאה הפכה חלק גדולה מהאנשים מפסיביים לעוד יותר פסיביים – "תנהיגו אותנו, תגידו לנו לאן ללכת ומה  לעשות ולמי להצביע או שנחזור לשבת  בבית מיואשים". וזאת הסיבה לכותרת "תבחרו, או שיבחרו בשבילכם", כדי  להזכיר למיואשים למניהם, שלא על הכל אנחנו יכולים להשפיע אבל הכל תלוי  ומתחיל בנו. והבאנו שוב המון אמנים, כמו במחאה, כי למרות המצקצקים, המחאות שלנו תמיד יהיו מלאות באמנים, כי אנחנו מעדיפים לחגוג את הפעולה האזרחית ביצירתיות ובשמחה, ולא בעצב וקיטורים. כי כמו שקובריק הבמאי אמר פעם אני אוהב אמנים ופושעים, כי שניהם לא מקבלים את המציאות כפי שהיא".

[related-posts]

רועי נוימן : "הדרישה בדמוקרטיה הישראלית היא מינימלית, כל אזרח חייב פעם בארבע שנים להשקיע פחות משעה מזמנו על מנת לבחור את הדרך שבה חייו יתנהלו. אין לנו זכות להביע את דעתנו אם אנו מוותרים בצורה כל כך ברורה על החובה שלנו להשפיע על המציאות. בעוד חמישה ימים זאת החובה שלנו לצאת ולקבוע מציאות לא רק לבכות עלייה, אין יותר פשוט מזה".

כל אמני ישראל תבחרו, או שיבחרו בשבילכם, בחירות 2013

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן