Skip to content

סילבן שלום: מערכת הבחירות עוד לא הוכרעה

על מפלגת הבית היהודי והאיש שעומד בראשה, אמר השר שלום שרוב האנשים מפספסים את הכיתוב "מפדל" בקטן: "צריך לזכור שתמיד הייתה מימין לליכוד מפלגה ימנית חילונית. אך מה שקורה הפעם זה שאין מפלגה כזאת, מפלגת הבית היהודי מייצרת מצג שווא של חילוניות"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

"מי שחושב שמערכת הבחירות כבר הוכרעה טועה ומטעה. שיעור הצבעה נמוך יכול להוביל לכניסתן של מפלגות קטנות רבות, לעיוות רצון הבוחר ולקואליציה לא יציבה. לכן, צריך לבוא להצביע בעד מפלגה גדולה שמטפלת בכל קבוצות האוכלוסייה". כך אמר המשנה לראש הממשלה, השר סילבן שלום, באירוע שבתרבות שהתקיים היום ברמת גן, בהנחיית אבי בטלהיים.

שלום (צילום: דן בר דוב)
אוצר, חוץ או ביטחון? שלום (צילום: דן בר דוב)

בתשובה לשאלת המנחה, האם ישמש בממשלה הבאה כשר אוצר, חוץ או ביטחון, השיב המשנה לראש הממשלה: "העובדה שאתה שואל את השאלה, כמו הרבה אחרים, מעידה שהדבר הנו טבעי. העובדה היא ששימשתי בתפקידים אלו בממשלות קודמות בהצלחה רבה. ראש הממשלה הוא זה שאמון על הרכבת הממשלה, אני אשב איתו והוא זה שיחליט. עניינים מסוג זה סוגרים רק עם ראש הממשלה ובארבע עיניים".

בהתייחס לשאלת המנחה לגבי מפלגת הבית היהודי והאיש שעומד בראשה, אמר שלום: "צריך לזכור שתמיד הייתה מימין לליכוד מפלגה ימנית חילונית. אך מה שקורה הפעם, זה שאין מפלגה כזאת שכן מפלגת הבית היהודי מייצרת מצג שווא של מפלגה חילונית. רוב האנשים מפספסים את הכיתוב הקטן שהינו "מפד"ל" – מפלגה דתית לאומית. יש הרבה חילונים שלא מבינים זאת. הם (הבית היהודי) מציגים את איילת שקד החילונית בפרונט ואת בנט ההייטקיסט מרעננה. אך זה לא משנה את העובדה כי מדובר במפלגה דתית סקטוריאלית".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן