Skip to content

שחרור קשרים אנרגטיים

קשרים אנרגטיים בלתי נראים מחברים בינינו לבין אנשים אחרים, הם גם חיוביים וגם שליליים, חלקם מחיים אלה והאחרים מגלגולים קודמים. מהשליליים שעלולים לגרום לבעיות, רצוי להשתחרר. רות ווב-קריל, הילרית ישראלית שחיה באנגליה, משחררת אותם מרחוק
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

השימוש במושג אנרגיה לא רק בתחום הפיזיקה נפוץ מאוד בשנים האחרונות. גם מי שלא ממש מתעניינים במטאפיזיקה משתמשים בו כדי לתאר מצבים חיוביים, או שליליים, בהקשר לאנשים, מקומות וחפצים. אבל יש מתברר בחיים של כולנו גם קשרים אנרגטיים, שנשלחים אלינו במודע או שלא, על ידי אנשים אחרים. מהשליליים שבהם עדיף להשתחרר, כי יכולה להיות להם השפעה על חיינו.

רות ווב-קריל בקליניקה (צילום: עמנואל ווב)
רות ווב-קריל בקליניקה (צילום: עמנואל ווב)

רות ווב-קריל, הילרית ישראלית שחיה ועובדת באנגליה, התמחתה בשחרור מקשרים אנרגטיים. היא בוגרת החוג לתיאטרון באוניברסיטת תל אביב, שעבדה כמנהלת הפקות במספר תיאטראות בארץ ובמשך כ-11 שנה הייתה מנהלת המקהלה באופרה הישראלית, שם גם הכירה את בעלה האנגלי, מוזיקאי שעבד כאן כמנצח. יש להם שני בנים וכבר 10 שנים הם חיים בכפר קטן ופסטוראלי שנמצא במרחק של כשעה נסיעה מלונדון.

השיחה בינינו התקיימה דרך הסקייפ, לא לפני שהיא הודיעה לי "ניקיתי קצת מסביבך, הבית שלך עכשיו נקי". אנרגטית, כמובן.

.
אז מה זה קשרים אנרגטיים?

"אלו הם קשרים (או כבלים) בלתי נראים לרוב האנשים, שיש בינינו לבין אחרים. כל מערכת יחסים מושתתת על קשרים אנרגטיים, גם חיוביים וגם שליליים. הקשרים החיוביים חשובים, טובים ומזינים את שני הצדדים, וזורמת בהם אנרגיה טהורה של אהבה, כמו לדוגמה בין הורה לילד. קשרים אנרגטיים חיוביים הם קשרי אהבה או חיבה, שקיימים בין בני זוג, בני משפחה, חברים.

לעומת זאת, השליליים הם קשרים שנשלחו במודע, או שלא, מתוך רצון של השולח להשפיע עלינו, או להשיג משהו מאיתנו. הקשרים הללו נוצרים בקלות באמצעות התמקדות מחשבתית או רגשית על מישהו, והם בעצם ההתגלמות האנרגטית למריבות, חילוקי דעות ובעיות שונות בכל הנושא הזה שנקרא מערכות יחסים. הרבה מהקשרים האנרגטיים השליליים הם קשרים קארמתיים, כלומר, הסיבה להיווצרותם בחיים אלו נעוצה בכלל בגלגולים קודמים.

באופן טבעי, בחיי היום-יום, אנו נקשרים לאנשים אחרים ומאפשרים להם להיקשר אלינו. רבים מהקשרים הללו מתמוססים במהירות. קשרים ארוכי טווח הם הקשרים שעלולים לגרום לנו בעיות. חלקם נשלחים במכוון וחלקם מתהווים באופן בלתי מודע. הקשרים הללו חוסמים אותנו ולא מאפשרים לנו להיות מי שנועדנו להיות. הם מגיעים מהמשפחה שלנו, מהתרבות שלנו, מהפחדים שלנו או ממאורעות בחיינו הנוכחיים, או הקודמים".

איך את משחררת את הקשרים הבעייתיים?

"עבודת השחרור נעשית כאשר אני מתחברת למקור גבוה, שאני קוראת לו המדריכים הרוחניים שלי. יש כאלה שיגידו 'העצמי הגבוה', זה לא משנה. באמצעות מטוטלת מתקבלות תשובות של 'כן ולא'. אני עוברת עם המטוטלת על גבי סדרה של גרפים ותרשימים שפיתחתי כדי לדייק את העבודה, ומקבלת תשובות שאני לא יכולה לדעת באופן אישי.

עבודת השחרור מורכבת ממקבץ פעולות: שחזור גלגולים, איתור וניתוק קשרים, ניקוי אנרגטי של סביבת המטופל, הילינג ועוד. אני עדה לעבודת השחרור, חווה את ביצוע הפעולות באמצעות הנשימות שלי ומרגישה שהעבודה בוצעה והקשר שוחרר.

אני יכולה לעזור למטופלים בכל העולם, כשאת העבודה אני עושה כאן, בקליניקה שבביתי באנגליה. בזמן הטיפול המטופל חופשי להמשיך בשגרת יומו ואינו נדרש להיות מתואם איתי. התקשורת בינינו מתבצעת באמצעות המייל, לו הוא יגיב בזמנו החופשי".

למי מתאים כזה טיפול?

"למי אין מערכות יחסים מאתגרות? זהו הרי אחד הנושאים המרכזיים שלנו כאן – מערכות היחסים שלנו. כל אחד שמתנסה או התנסה במערכת יחסים בעייתית, עם בני זוג, עם הורים, עם ילדים, בעבודה, או בכל מקום אחר, כל אלו יכולים לפנות.

מטוטלת (צילום: עמנואל ווב)
מטוטלת (צילום: עמנואל ווב)

גם הורים לילדים קטנים יכולים לפנות, לדוגמא כשאחים רבים בצורה קיצונית. הטיפול משפיע ומתאים גם לילדים, ובמקרה כזה הדיווח על העבודה נעשה להורה ללא מעורבות ישירה של הילד.

ומילת הסתייגות – כל אחד יכול לפנות אלי, אבל זהו טיפול שאינו מתאים לכל אחד, לכן, לפני שאקבל מישהו לטיפול, אבדוק אם הטיפול אכן מתאים לו, ובנוסף האם אנחנו מתאימים אחד לשני כמטופל-מטפלת. אני מאמינה שלהתאמה הזו יש חשיבות בהצלחת הטיפול.

טיפול ממוקד לנושא או מערכת יחסים ספציפית יכול לקחת כ-8-10 ימים. עבודה עם ילדים היא מאד עדינה ונמשכת מספר שבועות. שוב, גם כאן המדריכים מכתיבים את אורך הטיפול".

איך הגעת לעיסוק הזה?

"ההתעוררות הרוחנית שלי החלה ב-1998 כשנמשכתי ללמוד רייקי. מאז המשכתי לשאול שאלות ולהתנסות בסוגי טיפולים שונים, לקרוא ספרים רבים וללמוד שיטות טיפול מגוונות. כשעברתי לאנגליה גיליתי את הקולג' ללימודים על חושיים בלונדון, שם למדתי הילינג במשך שנתיים. במקביל למדתי גם בקורסים נוספים, ביניהם תטא הילינג, וורטקס הילינג, קשרים אנרגטיים, שחרור ישויות, שפת האור וריקונקטיב הילינג.

בעקבות ביקור של חברה הילרית לפני כשנתיים, חזרתי לעבוד עם מטוטלת ולהתעמק בנושא הקשרים האנרגטיים. קבוצת חברות (רובן מהארץ) התנדבו להוות את כר הניסויים שלי לטיפול שהלך והתפתח. התשוקה שבה עבדתי, השמחה שהלימוד הזה הביא לי, השעות הרבות שעבדתי בערנות מוחלטת, כל אלו היו הסימנים שמצאתי את ייעודי, הנישה הקטנה שלי, ממנה אני יכולה להביא תועלת לעולם.

התחלתי גם לתקשר עם קול שנתן לי הכוונה והדרכה וקרא לעצמו 'השישה'. התקשורים היו עוצמתיים וגילו לי הרבה על עברי הגלגולי ועל ייעודי בחיים הללו. 'השישה' הם קבוצת ישויות אור גבוה שאני קוראת להם 'המדריכים'. הם אלו שהדריכו אותי, תמכו בעבודתי, ונתנו מענה לכל שאלה שעלתה. הם אלו שמבצעים את שחרור הקשרים האנרגטיים בעוד אני עוקבת אחר העבודה הנעשית".

הלקוחות הישראליות מרוצות, מתברר. שמותיהן שמורים במערכת

ר.א, מוזיקאית: "מדהים בעיני שהיא יושבת באנגליה ואני כאן בישראל, וזה עובד. המליצו לי עליה לטיפול, כי אני בת 40 ולא מצליחה לבנות זוגיות. היא שיחררה לי את הקשרים מאקס מיתולוגי, ודברים השתחררו".

רות ווב-קריל בעבודה (צילום: עמנואל ווב)
רות ווב-קריל בעבודה (צילום: עמנואל ווב)

ח.ג, אשת עסקים: "יכולתי לספר על מספר טיפולים שזכיתי לקבל מידיה המסורות של רות, אבל החלטתי להתמקד בטיפול אחד שכזה. ביקשתי ממנה לטפל במערכת היחסים  שבין בני לאביו. אמרתי לרות שהמתיחות ביניהם משפיעה על האווירה בבית. קיבלתי את רשות בני לטיפול, אך הוא התנהל ללא ידיעת אביו. היא החלה לטפל ולהתיר קשרים מחיים אלה ומחיים אחרים, ולאחר תקופה קצרה חל שיפור משמעותי במערכת היחסים. דומה ששני הצדדים משתדלים פתאום לנהוג ברגישות, בזהירות ובסובלנות רבות יותר זה בזה".

א.ד, אשת היי-טק: "מהרגע שהתחלתי לעבודה בחברה בה אני עובדת, היה קצר בתקשורת ביני לבין הבעלים, למרות שלא הכרנו קודם. זה בא לידי ביטוי ביחס שלו כלפי, שהיה כעוס ומתעלם. לפעמים היה מטיח בי דברים בנוכחות אחרים. למרות שמאוד השקעתי ותרמתי מיוזמתי שעות עבודה מרובות, לא קיבלתי הערכה או פרגון אלא בעיקר טענות.

זה הגיע למצב שבו ממש לא היה לי נעים להגיע למשרד. חששתי לפגוש אותו ובעבודה הרגשתי אנרגיות נמוכות ותסכול עצום. מאחר שהעבודה הזו חשובה לי, שאלתי את רות אם ניתן לעשות משהו. הוגדרו לה ע"י המדריכים מספר ימים כדי לטפל בנושא ויצאנו לדרך. היא החלה טיפול ושחררה קשרים שאותו אדם שלח לי בחיים אלה ובחיים אחרים.

ואז יום אחד כשהגעתי למשרד, הוא פתח לי את הדלת עם חיוך (שלא היה קיים אף פעם) ולחץ לי יד. רות המשיכה לאתר ולנתק קשרים ממנו, והיו המון. היא טיפלה בגלגולים קודמים ובקשרים בעייתיים שהיו בינינו בעבר וככל שהטיפול התקדם הרגשתי שהיחס כלפי מאותו אדם משתפר".

ההפתעה הגדולה הגיעה מספר ימים לאחר סיום הטיפול. הוא קרא לי לחדרו לשיחה, בה אמר שהוא מאוד מעריך את תרומתי לחברה, את האכפתיות והעשייה שלי ולכן מעלה לי את השכר ומקדם אותי בתפקיד. האמת שלקח לי כמה דקות טובות לעכל את מה שקרה.

רות סיימה את הטיפול והוא ממשיך לפרגן, לחייך ולצ'פר אותי. ממש מדהים. השינוי

קיצוני לחלוטין, ממש מקצה לקצה. זה מקרה שממש יכולתי לחוות שינוי התנהגותי של אדם אחר כתוצאה מהטיפול של רות.

זה שינה לי את כל ההתנהלות בעבודה ועשה מהפכה שגם העובדים האחרים עדים לה. כיום במקום התכווצות בבטן, הרגשה של חשש ואי נעימות, אני נכנסת למשרד עם אנרגיות בשמיים, ועם חיוך וכייף אמיתי".

www.ruthwebbkrill.com
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן