Skip to content

נייס אקטימייז תספק ל"אוטקריטי קפיטל" פתרונות ענן למניעת הטיית שוק והלבנת הון

פתרונות נייס אקטימייז יתמכו בפלטפורמת המסחר הישיר של אוטקריטי קפיטל ובפעילות הברוקראז' מאת מערכת מגפון נייס אקטימייז, המספקת תוכנות ניהול סיכונים לתעשיית השירותים הפיננסיים, הודיעה כי חברת "אוטקריטי קפיטל" (Otkritie Capital) בחרה בה לאספקת פתרונות מבוססי ענן למניעת הטיית שוק והלבנת הון, שיתמכו בפלטפורמת המסחר הישיר ובפעילות הברוקראז' והמסחר שלה. השירותים יסופקו ממרכז הנתונים של […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

פתרונות נייס אקטימייז יתמכו בפלטפורמת המסחר הישיר של אוטקריטי קפיטל ובפעילות הברוקראז'

מאת מערכת מגפון

נייס אקטימייז, המספקת תוכנות ניהול סיכונים לתעשיית השירותים הפיננסיים, הודיעה כי חברת "אוטקריטי קפיטל" (Otkritie Capital) בחרה בה לאספקת פתרונות מבוססי ענן למניעת הטיית שוק והלבנת הון, שיתמכו בפלטפורמת המסחר הישיר ובפעילות הברוקראז' והמסחר שלה. השירותים יסופקו ממרכז הנתונים של נייס אקטימייז בבריטניה.

נייס

אוטקריטי קפיטל מספקת שירותים בבריטניה באמצעות Otkritie Securities Limited, חברת בת עקיפה של Otkritie Financial Corporation JSC, אחת מחברות ההשקעות והשירותים הפיננסיים המובילות ברוסיה.

באוטקריטי קפיטל מסבירים כי פלטפורמת המסחר הישיר מאפשרת ללקוחות החברה ליהנות מיתרונות הטכנולוגיה המתקדמת ביותר כדי להוזיל עלויות ולהגדיל משמעותית את מהירות ביצוע העסקאות, ובכך פותחת מגוון רב יותר של אסטרטגיות והזדמנויות מסחר.

הטכנולוגיה של נייס אקטימייז בענן תקל על אוטקריטי לזהות ולדווח על הטיות שוק והלבנת הון פוטנציאליות, לצרכי תאימות פעילות המסחר שלה בכלל אירופה לרגולציה. צוות גלובלי משולב יתאם, ממרכזי החברה שבלונדון, במוסקבה ובפרנקפורט, את אספקת הפתרונות של נייס אקטימייז.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן