Skip to content

עמית לסרי מנתניה זכה בכרטיס טיסה זוגי למנצ'סטר

אמש התכנסו אוהדי קבוצת מנצ'סטר יונייטד (Israeli Reds) בטמפל בר בחיפה לצפייה במשחק מול טוטנהאם ולהשקת שיתוף הפעולה עם חברת התעופה איזיג'ט
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

עמית לסרי מנתניה, שנישא רק לפני ארבעה חודשים, הוא הזוכה המאושר בכרטיס טיסה זוגי למנצ'סטר בהגרלה שנערכה אמש בטמפל בר בחיפה.

במפגש אמש הושק שיתוף הפעולה של מועדון האוהדים עם חברת התעופה לטיסות מוזלות איזיג'ט, שלאחרונה החלה להפעיל טיסות ישירות מתל אביב למנצ'סטר בימים שני וחמישי.

"איזי ג'ט שמחה לשתף פעולה ולתמוך במועדון האוהדים של מנצ'סטר יונייטד בישראל. התרשמנו מאוד מפעילותו של המועדון ואנו בטוחים ששיתוף פעולה זה יניב תועלת לשני הצדדים. אנו גאים להפוך את חוויית הטיסה לקלה ומשתלמת עבור אוהדי מנצ'סטר יונייטד בישראל וכן עבור כל הישראלים שרוצים לבדוק מה יש לעיר הנפלאה הזאת להציע", אמר יו איטקן, המנהל המסחרי של איזיג'ט.

"אנו מברכים את חברת התעופה איזיג'ט, שהיא חברת התעופה הגדולה בבריטניה, על החלטתה להפעיל טיסות מתל אביב למנצ'סטר ולתמוך במועדון האוהדים Israeli Reds. צעד זה יקרב עוד יותר את אוהדי הקבוצה בישראל להגשמת חלומם – צפייה במשחקי הקבוצה באצטדיונה הביתי במחירים נוחים. זהו עוד שלב חשוב בהתפתחות מועדון האוהדים ומציב אותנו בשורה אחת עם מועדוני אוהדים מובילים של מנצ'סטר יונייטד ברחבי העולם", ציין סיימון זלצר, אחד ממנהלי ומקימי המועדון.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן