Skip to content

הנשיא פרס – מחר לדאבוס

רק ביום רביעי הבא צפוי הנשיא להתחיל את ההתייעצויות עם נציגי סיעות הכנסת
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

נשיא המדינה, שמעון פרס, ייצא מחר לדאבוס וייצג את ישראל בכינוס הכלכלי העולמי בהשתתפות מנהיגים, ראשי חברות  ענק בינלאומיות ומובילי דעת קהל מכל העולם.

הנשיא ינצל את שהותו בכינוס כדי לקיים סבב פגישות עם נשיאים מכל העולם וראשי חברות ענק בינלאומיות, לקידום האינטרסים הכלכליים של מדינת ישראל.

פרס (צילום: מארק ניימן / לע"מ)
סבב פגישות עם נשיאים וראשי חברות. פרס (צילום: מארק ניימן / לע"מ)

בין המנהיגים שאישרו השתתפותם בוועידה: ראש-ממשלת רוסיה, דמיטרי  מדבדב, נשיא שוויץ, אווליי מאורר, ראש ממשלת בריטניה, דיויד קמרון, קאנצלרית גרמניה, אנגלה  מרקל ומזכ"ל האו"ם, באן קי מון.

נשיא המדינה יישא מחר דברים, במליאה מיוחדת שתוקדש למזרח התיכון. ביום שישי לקראת כניסת השבת  יהיה הנשיא אורח הכבוד  בקבלת שבת מיוחדת לכל האורחים היהודיים הלוקחים חלק בכינוס, בה צפוי הנשיא  לשאת דרשה. במהלך שהותו בדאבוס יקיים הנשיא סבב פגישות אינטנסיבי עם ראשי חברות ענק בינלאומיות, לטובת קידום האינטרסים הכלכליים של ישראל.

הנשיא צפוי לשוב  ארצה ביום ראשון בצהריים. עפ"י החוק, הנשיא צפוי להתחיל את סבב ההתייעצויות עם נציגי סיעות הכנסת רק ביום רביעי הבא,  כאשר השופט אליקים רובינשטיין, יו"ר ועדת הבחירות המרכזית, ימסור לידיו את התוצאות הרשמיות של הבחירות בישראל.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן