Skip to content

כתב אישום נגד רעיית היועמ"ש על העסקת עובד זר

פרקליט המדינה אישר אמש לאנשיו להגיש כתב אישום נגד אביבה וינשטיין, רעיית היועץ המשפטי, על העסקתו של עובד זר מהודו ללא היתרים כחוק. בחקירתה טענה כי חשבה שיש בידיו אישורי עבודה והודיעה כי אינה יכולה לסייע באיתורו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

פרקליט המדינה, משה לדור, אישר אתמול (רביעי) הגשת כתב אישום נגד רעיית היועץ המשפטי לממשלה, אביבה וינשטיין, בגין העסקת עובד זר בביתה. מדובר בעובד זר שהגיע מהודו והועסק בבית משפחת וינשטיין בהרצליה במשך כשנה בעבודות ניקיון, על אף שאשרתו התירה לו לעסוק בעבודת סיעוד בלבד.

לא נחקר באזהרה. וינשטיין (צילום: ויקימדיה)
לא נחקר באזהרה. וינשטיין (צילום: ויקימדיה)

במאי שנה שעברה המליצה רשות האוכלוסין וההגירה להעמיד לדין את אביבה וינשטיין לאחר שנחקרה באזהרה. בחקירתה טענה וינשטיין כי הניחה שהעסיקה את העובד באופן חוקי על פי מסמכים שהציג, וכי אינה יכולה לסייע לאנשי הרשות באיתורו שכן אין ברשותה את פרטיו המלאים.

חוקרי הרשות גבו גם את עדותו של היועץ המשפטי לממשלה יהודה וינשטיין בפרשה, אך בניגוד לרעייתו, הוא לא נחקר באזהרה. חומר החקירה הועבר יחד עם המלצת הרשות לאוכלוסין ולהגירה לבחינת המשנה לפרקליט המדינה, עו"ד שוקי למברגר. לאחר בחינת הדברים,  אישר אתמול למברגר להגיש כתב אישום נגד רעיית היועץ. אם היא תורשע יוכל בית הדין לעבודה להטיל עליה קנס כספי גבוה.


 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן