Skip to content

מופז: הזדמנות בלתי חוזרת ליישם את דגלי המרכז

מופז התייחס לשיחת הטלפון שקיבל היום בצהריים מראש הממשלה שהתקשר לברך אותו: "אמרתי לרה"מ שזו הזדמנות שהיתה פעם ולא מוצתה ועכשיו יש לנצלה יחד עם כל מפלגות המרכז"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

יו"ר קדימה שאול מופז הגיב היום לראשונה על תוצאות הבחירות. "ביקשתי לזמן אתכם, האנשים הטובים במערכה הקשה הזו, ולהודות לכם, לחבק ולהצדיע לכם. אנחנו מקבלים ומכבדים את ההכרעה הדמוקרטית ואת התוצאה ונעשה את הטוב ביותר עבור מדינת ישראל", אמר בכינוס של חברי מפלגתו.

"אנחנו מייצגים את המרכז הישראלי השפוי, המתון, המשרת, העובד ומשלם המיסים", אמר מופז. "מכאן צריך לצמוח לגדול ולהתחזק. אנו נהיה מאוחדים ומחוזקים ונעבוד קשה למען מדינת ישראל ואזרחיה ונתרגם את המילים למעשים יום יום שעה שעה".

מופז וחסון (צילום: דנה הורנשטיין)
שני חברי הכנסת של קדימה, מופז וחסון (צילום: דנה הורנשטיין)

מופז התייחס לתוצאות הבחירות ואמר כי אין ספק שהימין ומפלגת השלטון נחלשו והמרכז התחזק. "אנחנו בעד השוויון בנטל, שינוי שיטת הממשל, תהליך מדיני ומציאות חברתית טובה יותר למעמד הביניים במדינת ישראל", אמר מופז. הוא התייחס לשיחת הטלפון שקיבל היום בצהריים מראש הממשלה שהתקשר לברך אותו: "אמרתי לרה"מ שנוצרה הזדמנות בלתי בלתי חוזרת לישם את הדגלים של המרכז, הזדמנות שהיתה פעם ולא מוצתה ועכשיו יש לנצלה יחד עם כל מפלגות המרכז".

מופז הוסיף ואמר "צריך להגיע למציאות שנתניהו יפעל לכיוון המרכז – לחידוש התהליך מדיני, למען השוייון בנטל, ולחיזוק החברה הישראלית. אזרחי ישראל אמרו בקלפי – אנחנו רוצים סדר חברתי חדש וצודק".

 ח"כ ישראל חסון פנה אל קהל התומכים: "למי שנמצא כאן יש זכות גדולה להיות שותף לדרך הזו ולהיות שותף לבנייה מחדש. הדרך הולכת להיות שונה, חזקה, יסודית ובעיקר מהלב וזאת על מנת לבנות את עתיד קדימה".

קדימה בערב הבחירות (צילום: דנה הורנשטיין)
"מכאן צריך לצמוח לגדול ולהתחזק". קדימה בערב הבחירות (צילום: דנה הורנשטיין)
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן