Skip to content

AT&T: ההכנסות עלו, החברה בהפסדים

חברת התקשורת דיווחה על תזרים מזומנים חופשי של 4.6 מיליארד דולר לרבעון האחרון של השנה החולפת ותשלום של 23 מיליארד דולר בשנת 2012 לבעלי המניות, בדיווידנדים וברכישה חוזרת של מניות החברה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בסוף השבוע פרסמה חברת התקשורת האמריקנית AT&T את הדו"חות הכספיים שלה לרבעון האחרון לשנת 2012. החברה הציגה עלייה של 0.2% בהכנסותיה מפעילות, שעמדה על 32.6 מיליארד דולר, בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד.

טלפון ציבורי של AT&T (מקור: ויקיפדיה)
טלפון ציבורי של AT&T (מקור: ויקיפדיה)

לצד ההכנסות, הציגה החברה הפסד נקי של כ-3.9 מיליארד דולר, ירידה של כ-42% מהתקופה המקבילה אשתקד, או רווח מדולל למניה שעמד על (0.68) סנט למניה וזאת בהשוואה ל-(1.12) דולר למניה בתקופה המקבילה אשתקד.

ההכנסות יצמחו במהלך 2013

חברת AT&T צופה, כי ההכנסות לשנת 2013 יצמחו ב-2%, כאשר עיקר הצמיחה תהיה מתחום התקשורת האלחוטית והכנסות מטכנולוגיות המבוססות על תקשורת קווית. עוד צופים בחברה, כי תהיה צמיחה חד ספרתית ברווח למניה, ותזרים המזומנים החופשי של החברה יעלה על 14 מיליארד דולר.

“הייתה לנו שנת 2012 מצוינת", אמר רנדל סטפנסון, יו"ר ומנכ"ל AT&T, “הגדלנו הכנסות, הגדלנו את הרווח המתואם למניה ב-8.5% והפקנו מזומנים לרמות שיא מפעילות החברה. השתמשנו במזומנים שהפקנו כדי להשקיע באופן אגרסיבי למען העתיד של העסק, והחזרנו 23 מיליארד דולר לבעלי המניות, דרך דיווידנדים וקניה חוזרת של מניות החברה".

רנדל סטפנסון, מנכ"ל AT&T, בפורום הכלכלי בדאבוס (מקור: ויקימדיה)
רנדל סטפנסון, מנכ"ל AT&T, בפורום הכלכלי בדאבוס (מקור: ויקימדיה)

“במבט קדימה, הפלטפורמות המרכזיות שלנו לצמיחת-מידע נייד, U-verse ושירותים עסקיים אסטרטגים-לכולם היה מומנטום חיובי ומרווח פעולה גדול", הוסיף סטפנסון. “אנו מוכנים להוציא אל הפועל את פרויקט ה-VIP, התוכנית שלנו להרחיב את הצמיחה הגבוהה למיליוני לקוחות, ורשת ה-4G LTE שנפרשה לפני לוח הזמנים, ומספקת ביצועים יוצאים מגדר הרגיל".

חברת AT&T הינה חברת תקשורת אמריקנית הממוקמת בדאלאס שבטקסס, וספקית התקשורת הגדולה בארצות הברית לשירותי טלפונים ניידים ונייחים, כמו גם ספקית שירותי טלוויזיה דרך רשת האינטרנט. נכון לאפריל 2012, AT&T דורגה במקום ה-17 בעולם לפי שווי שוק.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן