Skip to content

245 הרוגים בשרפה במועדון לילה בדרום ברזיל

למועדון היתה יציאת חירום אחת ובהלה פרצה בקרב הקהל שנדחק להימלט ממנו. השריפה פרצה מתצוגת זיקוקים שהפעילה להקה על במת מועדון "קיס" בעיר סנטה מריה. ראש הממשלה, בנימין נתניהו, שלח אגרת תנחומים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
אסון כבד בברזיל
אסון כבד בברזיל

בשריפה שפרצה מתצוגת זיקוקים שהפעילה להקה על במת מועדון "קיס" בעיר סנטה מריה שבמחוז ריו גרנדה דו סול נהרגו 245 אנשים ומאות נפצעו.

ה-BBC מדווח שלמועדון היתה יציאת חירום אחת ובהלה פרצה בקרב הקהל שנדחק להימלט ממנו. עשן כבד אפף את המקום אחרי שהבידוד האקוסטי נדלק, ורבים מהקורבנות נחנקו משאיפת עשן.

השריפה כובתה וגופות מוצאות מזירת האירוע. "שירותי הכיבוי מחפשים קורבנות נוספים. איננו יכולים למסור מספר נפגעים מדויק. אנשים נכנסו לפאניקה ודרסו זה את זה", אמר מפקד הכבאים, גווידו דה מלו.

אחד הכתבים שנמצא במקום אמר שתכולת המועדון היתה 2,000 בני אדם והוא היה מלא לגמרי.

 ראש הממשלה בנימין נתניהו שלח אגרת תנחומים לנשיאת ברזיל דילמה רוסף: "בשם הממשלה והעם בישראל, אני מביע את תנחומיי העמוקים על השריפה הטראגית שהתרחשה במועדון הלילה בסנטה מריה אשר גבתה את חייהם של למעלה מ-230 קורבנות תמימים", נאמר באגרת התנחומים. "אנו שולחים איחולי החלמה מהירה ושלמה לפצועים, ונכונים לספק כל סיוע שיידרש לך ולאנשי צוותך. בשעה קשה זו, מחשבותינו ותפילותינו עם משפחות הנספים ועם כל העם הבריזלאי".

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן