Skip to content

עצומה ברשת: "רוצים ממשלה אזרחית-ציונית"

"תמיכת הרוב המכריע של הציבור הנושא בנטל בנושאים אלה מוכרת לכם היטב. מדובר בהצלת המפעל הציוני .לא פחות", נאמר בנוסח העצומה, שאותה יזמו ארבעה ארגונים למען חופש דת ושוויון בנטל
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ארבעה ארגונים למען חופש דת ושוויון בנטל פתחו היום בהחתמה ברשת על עצומה למען הקמת ממשלה אזרחית ציונית. הארגונים הם עמותת חדו"ש לחופש דת ושוויון, ישראל חופשית, השדולה הפלורליסטית ועמותת חופש.

בעצומה המופנית לראש הממשלה וראש המפלגות הציוניות נאמר: "הרצון של הציבור בבחירות האלה היה ברור מאוד: רוב המצביעים רוצים ממשלה אזרחית-ציונית. הסיבות מובנות: רק ממשלה כזאת תוכל להנהיג את המהפכה האזרחית הדרושה להצלת הציונות, להביא שוויון בנטל הביטחון והכלכלה, להחיל חובת תוכנית ליבה, לשלב את קריטריון מיצוי כושר ההשתכרות, להנהיג נישואים אזרחיים, להפסיק את הדרת הנשים, להנהיג תחבורה ציבורית בשבת ולהבטיח הכרת המדינה בגיורי כל הזרמים המרכזיים ביהדות".

העצומה פונה לנתניהו, לפיד ושאר הגורמים המכריעים במשא ומתן הקואליציוני בקריאה: "תמיכת הרוב המכריע של הציבור הנושא בנטל בנושאים אלה מוכרת לכם היטב. מדובר בהצלת המפעל הציוני .לא פחות.  אנו קוראים לכם להתגבר על חילוקי הדעות, לגלות את האחריות והמנהיגות הדרושים, ולהקים את הממשלה שהציבור רוצה בה וזכאי לה. הבחירות האלו יצרו חלון הזדמנויות חדש ואמיתי לשינוי. אל תבזבזו אותו".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן