Skip to content

"האם התחייבותי לא לעבוד בשירות הממשלתי יוצרים בעיה?"

כך שאל נתן אשל, עוד בחודש דצמבר, את היועצת המשפטית של משרד ראש הממשלה. המייל שהוא שלח, בעיצומה של מערכת הבחירות, הגיע גם לידיה של יו"ר העבודה, שלי יחימוביץ'. היא החליטה לחשוף אותו היום, בעקבות הכחשותיו הנמרצות של אשל בדבר מעורבותו במו"מ הקואליציוני ואיומיו בתביעות דיבה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
הפתעה בתיבת הדואר האלקטרוני. שלי יחימוביץ' (צילום: דן בר דוב)
הפתעה בתיבת הדואר האלקטרוני. שלי יחימוביץ' (צילום: ציפי מנשה)

בפעם הבאה שבה נתן אשל ישלח מכתב בדואר האלקטרוני, מותר להניח שיקפיד יותר על כך – שהמייל יגיע רק לכתובת שאליה התכוון. את הפדיחה שקרתה לו, כאשר התכוון לשלוח שאילתא ליועצת המשפטית של משרד ראש הממשלה – הוא לא ישכח במהרה.

יו"ר מפלגת העבודה, שלי יחימוביץ' הופתעה למצוא, עוד בחודש דצמבר, בתקופת מערכת הבחירות, מכתב מנתן אשל בתיבת הדואר האלקטרוני שלה. המייל לא כוון אליה, אלא ליועצת המשפטית של משרד ראש  הממשלה. במייל פונה אשל ליועצת המשפטית ומספר לה, שראש הממשלה והשר ליברמן מבקשים ממנו שיעמוד בראש צוות המו"מ להקמת הקואליציה הבאה. "האם התחייבותי שלא לעבוד בשירות הממשלתי (ז לא כולל הציבורי ו/או הפוליטי) יוצרים בעיה, או שזה בסדר?" – שאל אשל.

למרות שהמכתב הזה נפל לידיה של יחימוביץ' עוד בדצמבר, העדיפה שלא לחשוף אותו. החלטתה לחשוף את המכתב היום באה לאחר הכחשותיו הנמרצות של אשל, בדבר מעורבותו במו"מ הקואליציוני.

וכך סיפרה יחימוביץ' על כך בעמוד הפייסבוק שלה. לא נגענו:

"הי זאת שלי, מטריד, מרשיע, אבל גם משעשע: הנה המיל שנתן אשל שלח בטעות אלי – זה מיל שיועד ליועצת המשפטית שלו, ובו הוא מספר שנתניהו ביקש ממנו לנהל את המו"מ הקואליציוני, ומבקש את חוות דעתה.

"אשל הוא יד ימינו של נתניהו. הוא הטריד עובדת במשרד רה"מ. הסיפור נסגר בעסקה עם נציב שרות המדינה, שבה הוחלט שאשל לא יהיה יותר בשרות המדינה.

"בדרך גם שילמו אנשים טובים בלשכת רה"מ שחשפו את ההטרדה – מחיר אישי, הודחו ויובשו.

ואשל? הוא המשיך לנהל את ענייני המדינה כאילו כלום.

"איך קרה שמייל של נתן אשל מגיע אלי? מאוד פשוט. שמי ושמה של היועצת המשפטית שלו, שלומית ברנע פרגו, מתחיל באותיות sh, וכך הוא שלח את המייל בטעות לשתינו.

"איך לאשל יש את כתובת המייל האישי שלי? הוא השיג אותו בשעתו כדי לשגר אלי שורה של מיילים מביכים של נאצה, אחרי שדרשתי שיפסיק לנהל את ענייני המדינה ושלא יפר את העסקה עם הנציב, וגם אחרי שבקשתי לגונן על חושפי הפרשה מנחת זרועו של נתניהו".

יחימוביץ מפנה את קוראיה לטיפול שלה בעבר בפרשיות נתן אשל. והיא מוסיפה: "המייל הזה הגיע אלי בתקופת מערכת הבחירות. לא חשפתי אותו כי זה היה בגדר ביצה שלא נולדה.

"עכשיו, כשנתן אשל חוזר לחיינו, ומנגד גם מכחיש מעורבות במו"מ הקואליציוני, קראו את המיל ושפטו בעצמכם.

"זה המיל, הטעויות, הצבעים וההדגשות – במקור של 'נתקה'". —

ה"אקדח המעשן?" השאילתא שנתן אשל הפנה ליועצת המשפטית של משרד רה"מ
ה"אקדח המעשן?" השאילתא שנתן אשל הפנה ליועצת המשפטית של משרד רה"מ
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן