Skip to content

פרס לקלינטון: "מכל ליבי אני מאחל לך כל טוב והרבה הצלחה"

במברק פרידה ששיגר הערב הנשיא פרס, למזכירת המדינה היוצאת, הילארי קלינטון, הוא כותב: "בשמי ובשם אזרחי ישראל, אני מודה לך על חברות ותמיכה אמיתית. תרומתך לחיזוק הקשר המיוחד ולשיתוף הפעולה בין ישראל וארצות הברית משמעותית ביותר"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

נשיא המדינה שמעון פרס שיגר היום איגרת ברכה למזכירת המדינה היוצאת של ארה"ב הילארי קלינטון המסיימת את הקדנציה מחר. באיגרת הודה הנשיא לקלינטון על תרומתה לחיזוק הקשר האמיץ, בין ישראל לארה"ב וכתב: "אני חש הרגשה מרה-מתוקה  כשאני כותב לך את המכתב הזה בסוף הקדנציה שלך כמזכירת המדינה של ארה"ב. בשמי ובשם אזרחי ישראל, אני מודה לך על חברות ותמיכה אמיתית  ועבור התרומה המשמעותית שלך לחיזוק הקשר המיוחד ושיתוף הפעולה בין ישראל וארצות הברית. כמזכירת המדינה של ארה"ב הרווחת את ההערצה והכבוד של כולם בזכות היכולת הדיפלומטית המדהימה שלך וביצעת את מחויבויותיך בחן, חכמה ומסירות.

פורשת. הילארי קלינטון. (צילום: מתוך אתר הסטייט דיפרטמנט)
פורשת. הילארי קלינטון. (צילום: מתוך אתר הסטייט דיפרטמנט)

"במשך השנים הגנת על הדמוקרטיה והעלית לראש סדר היום את נושא זכויות נשים וזכויות האדם בכלל", ממשיך הנשיא וכותב. "בעשותך זאת לא רק שעיצבת את מדיניות החוץ של ארה"ב אלא גם התמודדת עם מגוון רחב של נושאים מורכבים של שינויים בעולם בכלל ובאזורינו בפרט. היה לי העונג לארח אותך בישראל מספר פעמים בכל מיני תפקידים אותם ביצעת בעבר ונשמח לקבלך שוב במדינת ישראל בעתיד".

קטע מאיגרתו של הנשיא למזכירת המדינה היוצאת, הילארי קלינטון
קטע מאיגרתו של הנשיא למזכירת המדינה היוצאת, הילארי קלינטון

הנשיא מסיים את איגרתו במלים: "הילארי היקרה, מכל ליבי אני מאחל לך כל טוב והרבה הצלחה בכל דרך אשר תבחרי ואני מקווה לשמור על הקשר ביננו. אני שולח לך את הערכתי החמה על הכל".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן