Skip to content

ממשלה חדשה – מזכיר חדש. צבי האוזר פורש

האוזר היה אחד משלושת בכירי לשכתו של נתניהו שחשפו את פרשת נתן אשל בפני היועץ המשפטי לממשלה. בעקבות נזיפת נתניהו הודיע ראש מערך ההסברה הלאומי, יועז הנדל, על פרישתו.‏ המזכיר הצבאי יוחנן לוקר סיים את תפקידו כמתוכנן. צבי האוזר נשאר בלשכה עד עכשיו. עם פרישתו לא יישאר איש מחושפי הפרשה בלשכה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

עוד פרישה של בכיר מלשכת ראש הממשלה: מזכיר הממשלה עו"ד צבי האוזר הודיע היום לראש הממשלה, בנימין נתניהו, על כוונתו לסיים את תפקידו עם סיום כהונתה של הממשלה הנוכחית. נתניהו הודה למזכיר הממשלה צבי האוזר על עבודתו בארבע שנות כהונת הממשלה וביקש ממנו להישאר בתפקיד עד לסיום חפיפתו של מזכיר הממשלה הבא שייבחר.

נתניהו והאוזר: 20 שנה של עבודה משותפת. (צילום: אבי אוחיון/לע"מ)
נתניהו והאוזר: 20 שנה של עבודה משותפת (צילום: אבי אוחיון/לע"מ)

צבי (צביקה) האוזר היה, כזכור, אחד משלושת בכירי לשכתו של נתניהו שחשפו את פרשת נתן אשל בפני היועץ המשפטי לממשלה. נתניהו נזף, כזכור,  בשני בכירי לשכתו, הנדל והאוזר, על שלא שיתפו אותו במידע שהעבירו ליועץ המשפטי לממשלה, ולכן נאלץ ללמוד על הפרשה מהדיווח באמצעי התקשורת. בעקבות נזיפה זו הודיע ראש מערך ההסברה הלאומי, יועז הנדל על פרישתו מתפקידו.‏ המזכיר הצבאי יוחנן לוקר סיים את תפקידו כמתוכנן וצבי האוזר נשאר בלשכה. עכשיו, עם פרישתו של האוזר, לא נותר איש מגיבורי פרשת נתן אשל בלשכה.

מזכיר הממשלה צבי האוזר החל את עבודתו עם בנימין נתניהו לפני כ-20 שנה כשהיה יועץ התקשורת שלו בשנת 1993. בבחירות 1996 היה חבר בצוות האסטרטגי של מטה נתניהו. בשנת 1997 התמנה ליו"ר המועצה לשידורי כבלים וביצע את הרפורמה לפתיחת שוק הטלוויזיה לתחרות. בשנים 2000-2009 היה שותף במשרד עורכי דין גולדפרב ושות'. בשנת 2009 היה חבר בצוות המו"מ הקואליציוני ולאחר מכן מונה למזכיר הממשלה ה-32 בראשות בנימין נתניהו.

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר: "אני מודה למזכיר הממשלה צבי האוזר על תרומתו ועל עבודתו המקצועית בארבע השנים האחרונות. האוזר ליווה את עבודת הממשלה בשנים מאתגרות ומרתקות למדינת ישראל, ואני בטוח שהוא ימשיך לתרום למדינת ישראל".

מזכיר הממשלה צבי האוזר: "אני מודה לראש הממשלה, בנימין נתניהו, שזיכה אותי ליטול חלק חשוב בניהולה ועיצובה של מדינת ישראל בארבע השנים האחרונות. פעלתי בארבע שנות כהונתי כמזכיר הממשלה מתוך תחושת שליחות ואחריות ולמדתי רבות מדרכו. אני מודה לראש הממשלה, בנימין נתניהו, על האמון והתמיכה שנתן בי בשנים הרבות שעבדתי לצידו. אחרי השלמת המשמרת אני פונה לדרך חדשה. תמיד אהיה נכון לסייע בידי ראש הממשלה ולפעול לטובתה של המדינה ככל שאדרש".

[related-posts]

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן