Skip to content

בדרום: אזעקת שווא של "צבע אדום" באמצע הלילה

בצה"ל נמסר כי התקלה נבדקת ומטופלת. תושב עוטף עזה: "אנחנו יודעים שהמבצע האחרון בעזה היה רק אקמול להורדת חום. המחלה נשארה"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אזעקת צבע אדום שהופעלה הלילה (שבת) בשל תקלה, גרמה לתושבים בדרום לרוץ  למקלטים. האזעקה נשמע משדרות ועד אשדוד. בצה"ל אישרו את דבר התקלה במערכת האזעקה ומסרו כי גורמי צבא בודקים את הגורמים לתקלה ודואגים לתקנם.  

אחרי כחודשיים של שקט, החרידה הלילה בסמוך לשעה 01:20 אזעקת שווא את תושבי הדרום. האזעקה נשמעה גם  באזור גן יבנה, בגדרה, בקריית גת ובאזור אשקלון והסביבה. גם במשטרת ישראל הדגישו כי מדובר באזעקת שווא שנגרמה מתקלה טכנית. 

החרדות עדיין חשופות. מתכופפים במבצע עמוד ענן (צילום: משטרת ישראל)
החרדות עדיין חשופות. מתכופפים במבצע עמוד ענן (צילום: משטרת ישראל)

ארז  דרומי, תושב עוטף עזה, סיפר כי כאשר נהג במכוניתו תוך כדי אזעקה, "עצרתי את הרכב, יצאתי ממנו והשתטחתי לצידי הכביש". משפחה אחרת סיפרה למגפון כי עם הישמע האזעקה, "לקחנו מייד את הילדים המבוהלים ורצנו למרחב המוגן".  בקרב תושבי הדרום קיימת הבנה ברורה כי המצב של לחימה בדרום יחזור על עצמו והכול זה עניין של זמן בלבד. "אנחנו יודעים שהחמאס בעזה וארגוני הטרור מתעסקים בהגברת החימוש וברגע המתאים יחזרו לירות לעבר ישראל. המבצע האחרון היה רק אקמול נגד חום. המחלה נשארה כמו שהיא", אומר ארז.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן