Skip to content

על באלוטלי ובקהאם: סיכום חלון ההעברות

אמנם חלון ההעברות של ינואר לא היה פורה בעיסקאות גדולות כפי שציפו ממנו, אך הדימיון ניצת בכל זאת מכמה מאלה שכן נחתמו. ההעברות הגדולות של ינואר
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בחלון ההעברות האחרון שהסתיים ממש אמש היו כמה העברות שהציתו את הדימיון. אם אתם אוהדי מילאן, אז מריו באלוטלי הוא חוויה למרות חוסר היציבות שלו, אינטר החתימה את מי שקוראים לו בקרואטיה: "לוקה מודריץ' החדש", זאת למרות שאם תשאלו את אוהדי ריאל הם לא כל כך מרוצים גם מהמקורי. אבל שתי ההחתמות הגדולות באמת הגיעו ממש ברגעים האחרונים. להלן חמשת ההעברות המשמעותיות ביותר בחלון ההעברות האחרון.

מריו באלוטלי – ממנצ'סטר סיטי למילאן – 25 מיליון יורו

האיש, הזיקוקים והשיער המוזר – אבל יש לו גם כל כך הרבה כדורגל ברגליים. לאחר התקרית עם מאנצ'יני היה ברור שהוא לא יישאר בסיטי לאורך זמן. אחרי שהגיע מאינטר יחד עם המאמן שטיפח אותו, עובר באלוטלי דווקא ליריבה העירונית שמשוועת לחיזוק בהתקפה. תחשבו על העבודה שתהיה להגנות באיטליה עם סטפן אל שראווי ו"סופר מריו" בהתקפה. יותר מזה, תחשבו כמה עבודה תהיה לספרים באיטליה עם שיער כמו של שניהם. האם מילאן תצליח להתקדם איתו לעבר הצמרת הגבוהה? חובת ההוכחה עליה ועל התכשיט החדש.

חוזר לאיטליה. מאריו באלוטלי (צילום: Олег Дубина)

דיוויד בקהאם לפ.ס.ז' – העברה חופשית

דיוויד בקהאם התאמן בארסנל בשבועיים האחרונים, אבל בקהאם לא יכל לעשות את זה למנצ'סטר יונייטד – המועדון שטיפח אותו וגידל אותו. הוא עדיין דמות נערצת באנגליה, בקהאם, ולכן כמעט כל קבוצה בפרמייר ליג שאפה להחתים אותו. אף אחד לא חשב שהוא יגיע דווקא לפאריס סאן ז'רמן – חוץ מהקטארים בעצמם. מעבר להחתמה שבעיקר נועדה לשווק את פריז טוב יותר, זו גם יכולה להיות החתמה מקצועית מאוד מעניינת. הוא אולי כבר בן 37, אבל הטאץ' של בקהאם בכדורים החופשיים ובהגבהות לא נעלם לרגע. עם הראש של זלאטן איברהימוביץ' שמחכה ברחבה לכל כדור הכל יכול להיות, והפריזאים יכולים לפנטז על תואר אליפות ראשון מאז 1994.

נאצ'ו מונריאל – לארסנל ממאלגה – 12 מיליון יורו

ההחתמה המפתיעה ביותר בחלון ההעברות הנוכחי לטעמי. אף אחד לא ציפה מארסנל להחתים שחקן שכזה. מונריאל הוא לא רק אחד מהמגנים השמאליים הטובים ביותר בספרד, הוא גם אחד המהירים והמגוונים שבהם. ארסנל, שאצלה האגף השמאלי בחלק ההגנתי שלו סובל מבעיות עם קיירן גיבס שלא מסוגל להגן ואנדרה סנטוס שלא מסוגל להתקיף, מצאה את הפיתרון המושלם. שיתוף הפעולה שלו עם קאזורלה מצוין עוד מהימים ששניהם שיחקו ביחד במאלגה, ואין ספק שהוא רק עומד להשתבח בקבוצה התקפית ונפלאה כמו ארסנל. גם ת'יאו וולקוט ואוליבייה ז'ירו בהחלט עומדים להיות מופרים משיתוף פעולה שכזה.

ההעברה הגדולה של החלון. וויליאן (צילום: Валерий Дудуш)

וויליאן – משחטאר דונייצק לאנז'י – 35 מיליון יורו

עוד העברה שנסגרה ברגע האחרון. טוטנהאם וצ'לסי חיזרו אחרי השחקן הברזילאי הנפלא של שחטאר, אבל לא יכלו לעמוד בכסף הגדול מרוסיה. וויליאן הוא מהקשרים ההתקפיים הטובים ביותר באירופה והוביל את שחטאר לאחת העונות הנהדרות של המועדון האוקראיני בליגת האלופות. הקבוצה ההתקפית שיש לשחטאר בהחלט תיפגע מהמהלך הזה, לעומת סמואל אטו וחבריו באנז'י שעומדים להיות מפוטמים בהרבה כדורים נפלאים, והוא גם יודע להבקיע. הברזילאי רק בן 24, וכנראה שיש לו עוד הרבה מה לתת בכדורגל האירופי. האם אנז'י הולכת להיות כוח עולה בכדורגל האירופי בשנים האחרונות? כנראה שכן, ולכן השם וויליאן עוד יצלצל לכולנו באוזניים.

זדברקו קוזמנוביץ' – משטוטגארט לאינטר – מיליון יורו

יכול להיות שגם אתם שואלים "זדברקו מי?", אבל מדובר באחד הקשרים המרכזיים הטובים שיש בליגה הגרמנית. שחקן שכבר שיחק בפיורינטינה והיה נפלא אצל הסגולים. שטוטגארט רכשה אותו בשמונה מיליון יורו, ומוכרת אותו רק במיליון אחד בלבד אך זאת בעקבות חוזהו, שמסתיים בסוף השנה. אינטר הרוויחה את אחד השחקנים שיכולים להחזיק לה את מרכז השדה הקצת מזדקן עם קמביאסו וזאנטי, ובגיל 25 להוסיף קצת ברק לקבוצה ממילאנו.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן