Skip to content

הנאשמים באונס הקבוצתי וברצח בהודו כופרים באשמה

הרצח המזעזע עורר מהומות בהודו והפגנות זעם ברחבי העולם, במחאה על היחס הגרוע לנשים במדינה ועל ההגנה העלובה עליהן מצד רשויות החוק
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

חמשת הגברים העומדים לדין בהודו על ביצוע אונס קבוצתי אכזרי שהסתיים ברצח, כפרו היום בכל ההאשמות שבכתב האישום שהוגש נגדם. אחד מעורכי הדין של החמישה דיווח כי הם חתמו על הצהרה המודיעה על חפותם מפשע. העדויות בעניין זה יישמעו בבית המשפט החל מיום רביעי הקרוב.

סטודנטיות למשפטים מוחות על מדיניות הענישה בהודו מול בית המשפט (מקור: יו טיוב)
סטודנטיות למשפטים מוחות על מדיניות הענישה בהודו מול בית המשפט (מקור: יו טיוב)

נאשם נוסף, בן 17, יישפט בנפרד בפני בית דין לבני נוער ואם יורשע הוא צפוי לספוג גזר דין של עד שלוש שנות מאסר בלבד. לו היה מורשע בבית משפט למבוגרים, היה עומד בפני גזר דין אפשרי של הוצאה להורג.

הנאנסת, ג'יוטי סינג פאנדיי (26), ויחד עמה בן זוגה, הותקפו באכזריות ב-16 בדצמבר לאחר שעלו לאוטובוס בתום בילוי משותף בקולנוע. ששת הגברים שהיו באוטובוס הכו באכזריות את הגבר במוט ברזל, אנסו את האישה וגרמו לה חבלות נוראות, גם באיברים פנימיים. שני הקרבנות הושלכו בצד הכביש כשהם עירומים. האישה הועברה לניתוח חירום בסינגפור, אך שבועיים לאחר האונס מתה מפצעיה.

ההתקפה האכזרית, כמו גם טענת סניגורם של החמישה לפיה פאנדיי עצמה אשמה בכך שנאנסה, הביאה לגל של מחאות בהודו ועוררה מחדש במלוא עוזו את הפולמוס על מעמדן של הנשים במדינה השנייה בעולם בגודל אוכלוסייתה, ועל ההגנה העלובה שהן זוכות לה מצד רשויות אכיפת החוק.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן