Skip to content

טיולי קרוואן בישראל כמו בחו"ל

במהלך שנת 2012 בוטל המס על יבוא קרוואנים לישראל והדבר הוזיל משמעותית את מחירי הקרוואנים/ חברת לאופק נבחרה לייצג בארץ את החברה הנחשבת למובילה בתחום באירופה. קרוואנים של אדריה יוצגו השבוע בגני התערוכה בתל אביב, במסגרת תערוכת התיירות הבינלאומית שתיפתח ביום שלישי
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

במהלך שנת 2012 בוטל המס על יבוא קרוואנים לישראל והדבר הוזיל משמעותית את מחירי הקרוואנים הנעים כעת בין 100 ל-200 אלף שקלים, בהתאם לדגם ולרמת האבזור והגימור. כמו כן הוכשרו בשמורת טבע וגנים לאומיים ברחבי הארץ חניונים אשר יעניקו שירות לנופשים, כפי שנהוג באירופה.

יצרנית הקרוואנים המובילה באירופה, אדריה, החלה לשווק קרוואנים בישראל באמצעות חברת לאופק קרוואנים וקמפינג מפתח תקווה. קרוואנים של אדריה יוצגו השבוע בגני התערוכה בתל אביב, במסגרת תערוכת התיירות הבינלאומית שתיפתח ביום שלישי.

קאראוון של חברת אדריה. המסים הופחתו
קאראוון של חברת אדריה. המסים הופחתו

לחברת אדריה למעלה מ-45 שנות ניסיון והיא מהחברות המוכרות והפופולאריות ביותר בשוק הקרוואנים באירופה. אדריה מייצאת, בין היתר, קרוואנים לכל רחבי העולם ומוצריה ידועים בחדשנותם ובאיכותם. לחברה עשרות דגמי קרוואנים בסידורים פנימיים מגוונים, בגדלים וברמות אבזור שונות והיא זוכה שנה אחר שנה בפרסים יוקרתיים בתערוכות הקרוואנים הגדולות באירופה. אדריה ייצרה למעלה מחצי מיליון קרוואנים נגררים ורכבי קרוואן.

בנוסף לאופציית הרכישה, מציעה לאופק לנופש הישראלי גם אופציית השכרה, במחיר ממוצע של 800 שקלים ללילה, תלוי בדגם. החברה אף מציעה שירות של הובלת הקרוואן לשטח למי שאין באפשרותו לגרור קרוואן ברכבו.

״מאז השקת הקרוואנים, נמכר מספר רב של קרוואנים מתוצרת אדריה וישנן פניות רבות לשכירת קרוואנים״ אומר מנכ״ל לאופק, אסף אפרים, ״כמו כן, אתרי קמפינג רבים מגלים עניין ומבצעים התאמות לאתריהם לצורך חניית קרוואנים״.

עוד מידע באתר חברת לאופק:
www.laofek.co.il.

4 Comments

  1. אורית
    9 במאי 2013 @ 5:32

    לנו יש רכב קטן ולא חשבנו שנוכל לגרור קרוואן. קראנו על הקרוואנים הקטנים של מרכז לאופק (Aviva), והחלטנו לנסות. ממש נהנינו! שכרנו קרוואן לארבעה וזו היתה חוויה מיוחדת ומגבשת. בלאופק עזרו לנו לגבש את הטיול, יצאנו לשלושה לילות ונשארנו עם טעם של עוד…

  2. יוסי
    24 באפריל 2013 @ 22:07

    הקראוונים של חברת לאופק מדהימים אנחנו קנינו אחד .
    פשוט מדהים .
    חברת לאופק איפשרה לנו לקחת קראוון להשכרה לפני הקנייה.

  3. מיכל
    24 באפריל 2013 @ 10:09

    נשמע מגניב , רעיון מעולה

    ננסה בטוח

  4. דרור
    23 באפריל 2013 @ 14:40

    קנינו קרוואן של אדריה מחברת לאופק ואנחנו מאד מרוצים מהשירות האישי והנעים של הצוות במרכז לאופק ומהקרוואן המדהים!! הילדים שלי מאד נהנים בכל פעם מחדש.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן