Skip to content

נתניהו שוב קורא לממשלת אחדות בגלל האיום האיראני

אחרי שהנושא האיראני נעלם כמעט בתקופת מערכת הבחירות, נתניהו שוב מעלה אותו למרום סדר העדיפויות: "המשימה העליונה שתעמוד בפני ממשלת האחדות הלאומית היא לעצור את התחמשותה הגרעינית של איראן", אמר הבוקר בישיבת הממשלה. "זו משימה שנעשית יותר מורכבת משום שאיראן מצטיידת בצנטריפוגות חדשניות שמקצרות את זמן ההעשרה. אסור להשלים עם התהליך הזה"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, קורא שוב בפתח ישיבת הממשלה, להקמת ממשלת אחדות רחבה ככל האפשר, כדי להתמודד עם הגרעין האיראני.

"אמש קראתי לסיעות הבית להצטרף אליי לממשלת אחדות לאומית רחבה ככל האפשר, שתאחד את הציבור בתקופה מכרעת בתולדותינו", אמר נתניהו בפתח ישיבת הממשלה. "המשימה העליונה שתעמוד בפני ממשלת האחדות הלאומית היא לעצור את התחמשותה הגרעינית של איראן. זו משימה שנעשית יותר מורכבת משום שאיראן מצטיידת בצנטריפוגות חדשניות שמקצרות את זמן ההעשרה. אסור לנו להשלים עם התהליך הזה.

נתניהו: "הצנטריפוגות החדשניות מקצרות את זמן ההעשרה" (צילום: ציפי מנשה)
נתניהו: "הצנטריפוגות החדשניות מקצרות את זמן ההעשרה" (צילום: ציפי מנשה)

"בנוסף", אמר נתניהו, "יש שלוש מטלות עיקריות שנידרש להן כבר בשנה הראשונה: הראשונה שבהן זה לאשר תקציב אחראי וכן רפורמות שיאפשרו לנו את הורדת יוקר המחייה; המשימה השנייה היא להגביר באופן משמעותי את השוויון בנטל בלי להביא לקרע בעם, ואילו המשימה השלישית היא להניע תהליך מדיני מפוכח ואחראי. אנחנו צריכים לטפל בשלוש המשימות הללו במקביל ולא רק לטפל באחת מהן או בשתיים מהן. המציאות דורשת זאת, הזמן דורש זאת, ואת זה אפשר לעשות רק על ידי ממשלת אחדות לאומית רחבה. המטרה שלנו היא לאחד את העם סביב המשימות הללו ולא לפצל אותו. רק איחוד הכוחות, רחב ככל שניתן, יכול לאפשר לנו לעמוד במשימות הללו ולהבטיח את את מדינת ישראל ועתידה בעת הזאת".

[related-posts]

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן