Skip to content

הכריח את זוגתו לעסוק בזנות ואנס ותקף אותה

כתב אישום חמור הוגש היום בבית המשפט בתל אביב: תושב הדרום חשוד כי אנס את זוגתו והכריח אותה לעסוק בזנות. כשהתנגדה, איים עליה שיסגיר אותה לבני משפחתה שאיימו על חייה. מעצרו הוארך עד למתן החלטה אחרת
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

לבית המשפט המחוזי הוגש היום (ראשון) כתב אישום חמור כנגד חאמד אלעמור (34), תושב הדרום,  בגין עבירות של סחר בבני אדם, החזקה בתנאי עבדות, הבאת אדם לידי עיסוק בזנות בנסיבות מחמירות, אונס וביצוע מעשי סדום ותקיפה הגורמת חבלה של ממש. אלעמור נעצר על ידי המשטרה באשמת סחר בבת זוגו לצרכי זנות.

מכתב האישום שהגישה הפרקליטות על ידי עו"ד אורן פז מפרקליטות מחוז תל אביב עולה, כי אלעמור ובת זוגו הכירו במשך כשנתיים ובשלב מסוים נוצר ביניהם קשר זוגי. במהלך נובמבר 2012 עזבה האישה את בית משפחתה לאחר שבני משפחתה התנכלו לה ואיימו לפגוע בה. היא עברה למקלט לנשים מוכות על רקע חשש לחייה ולאחר כחודש ימים עברה להתגורר עם עלאמור בתל אביב. בשלב זה יצר החשוד קשר עם בעלי מכון לעיסוק בזנות בעיר וסיכם איתו שזוגתו תעבוד במכון כזונה. האישה ניסתה להתנגד אך, לטענת הפרקליטות, איים עליה עלאמור שיסגיר אותה לידי משפחתה ביודעו שהא חוששת לחייה.

במשך מספר שבועות הכריח הנאשם את האישה לעסוק בזנות במכון. הוא הביא אותה מדי יום לעבודה והחזירה בתום עבודתה. פעמים רבות הוא המתין לה מחוץ למכון על מנת לוודא כי היא שוהה שם ועוסקת בזנות. את הכסף שהרוויחה חלק עם בעל המכון.

בתחילת השנה יצר  אלעמור קשר עם בעלי מכון אחר בראשון לציון ואיתו סיכם שזוגתו תעבור לעבוד שם מדי ערב. מכתב האישום עולה כי בנוסף למעשיו אלה, החשוד אנס אותה מספר פעמים ואף ביצע בה מעשי סדום. הפרקליטות ביקשה להאריך את מעצרו עד תום ההליכים ושופט בית משפט השלום, ציון קפח, קיבל את הבקשה והאריך את מעצרו עד לקבלת החלטה אחרת.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן