Skip to content

נדחה ערעור נוסף של קצב לארכה: כבר קיבל חודשיים במקום 15 הימים בחוק

קצב ממשיך בערעורים על דחיית עתירות ועל ערעורים שנדחו ונראה שלשופט גרוניס נמאס. בהחלטתו ציין שמגישים עתירות עד 15 יום ממתן פסק הדין ואילו קצב זכה לחודשיים נוספים מאת אורלי ממן
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

קצב ממשיך בערעורים על דחיית עתירות ועל ערעורים שנדחו ונראה שלשופט גרוניס נמאס. בהחלטתו ציין שמגישים עתירות עד 15 יום ממתן פסק הדין ואילו קצב זכה לחודשיים נוספים

מאת אורלי ממן

שופט בית המשפט העליון אשר גרוניס, דחה בקשה של עו"ד יורם שפטל, פרקליטו החדש של משה קצב, לעיון חוזר בהחלטת רשם העליון, שלא התירה הארכת מועד הגשת עתירה לדיון נוסף בפני בית המשפט בגזר דינו של קצב. ערעורו של קצב  נדחה בלי שהמדינה נדרשה להשיב.

בהחלטתו כתב השופט גרוניס: "מצויים אנו כיום למעלה מחודשיים לאחר שבית משפט זה דחה את ערעורו של המערער. זאת, כאשר התקופה שנקצבה בדין להגשת עתירה לדיון נוסף היא 15 ימים מעת שניתן פסק הדין. כבוד הרשם נעתר באופן מלא לבקשה אחת לארכה של 45 ימים ונעתר באופן חלקי לבקשה שנייה."

מערער סדרתי. קצב (צילום: ויקיפדיה)

השופט גרוניס התייחס לעובדה שקצב החליף את עורכי דינו, עובדה המצדיקה לכאורה תקופת זמן נוספת ללמידת החומר. "עם זאת, עצם העובדה שפרקליט חדש נכנס לתמונה אינה מהווה כשלעצמה הצדקה למתן הארכה הנוספת המבוקשת. בסופו של דבר, מי שמבקש את הארכה הוא המערער ולא פרקליטו החדש. השתלשלות העניינים המתוארת, וכן העובדה שנותרו עוד 11 ימים עד למועד שנקצב על ידי כבוד הרשם, מביאים אותי לכלל מסקנה, שלא נפלה שגגה בהחלטתו של כבוד הרשם שלא להאריך את המועד מעבר ליום 29.1.12. "

1 Comment

  1. זאדק
    20 בינואר 2012 @ 8:54

    איזה בחור חביב השפטל הזה. יש איזה ארכי בן-בליעל ששפטל לא מוכן להגן עליו? אתם חושבים שאשכרה יש לו אידיאלוגיה מאחרי זה או מדובר רק בכסף?
    תגידו מה שתגידו, כשאני ארצח עם או אאנוס מדינה, אני ארצה את שפטל שייצג אותי.
    יורם שפטל – כי מוסר זו סתם מילה גסה

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן