Skip to content

הערב ייערכו משחקי רבע גמר גביע המדינה בכדוריד

במוקד מכבי ת"א מארחת את הפועל ראשל"צ במשחק שיועבר בשידור ישיר בטלוויזיה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
משחקי רבע גמר גביע המדינה יתקיימו הערב (שני). המשחק המרכזי יפגיש את מכבי ת"א והפועל ראשל"צ (21:15 שידור בספורט 5). מדובר בשיחזור גמר גביע המדינה ה-50 שנערך בעונה שעברה בו ניצחו האדומים. כל 4 הראשונות בסיום הסיבוב הראשון בליגת ווינר נכנסות בשלב זה, ומשחקות יחד עם המנצחות של השלב הקודם.

בסביון (19:30) יתקיים מפגש מעניין בין שתיים שהגיעו בעונה שעברה לחצי גמר הגביע, בין סביון שהשיגה בדרך לשלב זה ניצחון בקרית מוצקין, לאס"א ת"א שגברה על עירוני רחובות.

ברמת השרון, מפגש הליגה בין רמת השרון לאלופה מכבי ראשל"צ סיפק יופי של משחק ומאצ'-אפ והוכרע משער ניצחון של פיליפ מריאן בשניית הסיום. הערב (20:00 אורנים), באותו המקום, קרב על הכרטיס לשלב הבא. רמת השרון עברה בשלב הקודם את נס ציונה. מכבי ראשל"צ זכתה בגביע האחרון שלה לפני שנתיים.

העולה החדשה קרית אונו מארחת את בני הרצליה (20:30, ציינין), והגם ששתי הקבוצות מדורגות בחלקים הקוטביים בטבלה, יתרון הביתיות פותח מאבק מעניין.
 משחקי חצי הגמר יתקיימו ב-18 בחודש, יום שני, ברעננה (18:00 ו-20:15 – משחקים שיועברו בשידורים ישירים בטלוויזיה). המנצחת בין מכבי ת"א להפועל ראשל"צ תפגוש בחצי הגמר את סביון או אס"א ת"א. המנצחת בין רמת השרון למכבי ראשל"צ תפגוש את זו שתעלה מהמשחק בין קרית אונו להרצליה.

הערב באשדוד (20:45) ייערך משחק העונה בליגה הלאומית בין הפועל המקומית (שנייה בטבלה) למ.כ חולון המוליכה הבלתי מנוצחת.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן