Skip to content

גנדן האריכה את אופציית ההשקעה של אלשטיין בגנדן

אלשטיין אמר בעבר, כי ישקיע 75 מיליון דולר נוספים ל-100 מיליון שקל שכבר השקיע בגנדן, רק לאחר שיושג הסכם בין מחזיקי אגרות החוב של אי.די.בי אחזקות, לבין החברה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אי.די.בי אחזקות הודיעה היום, כי החברה האם גנדן העריכה את אופציית ההשקעה הנוספת של אדוארדו אלשטיין עד ל-10 באפריל, למקרה שבו המגעים בין החברה למחזיקי איגרות החוב לא יבשילו להסכם עד 20 בפברואר. אלשטיין אמר בעבר, כי ישקיע 75 מיליון דולר נוספים ל-100 מיליון שקל שכבר השקיע בגנדן, רק לאחר שיושג הסכם בין מחזיקי אגרות החוב של אי.די.בי אחזקות לחברה. היות והמגעים לא הבשילו עדיין להסכם, התקבלה ההחלטה להאריך את האופציה.

כריסטינה קירשנר נשיאת ארגנטינה, עם אדוארדו אלשטיין ונחוי דנקנר
כריסטינה קירשנר נשיאת ארגנטינה, עם אדוארדו אלשטיין ונוחי דנקנר

האופציה עד 10 באפריל

מחברת אי.די.בי אחזקות נמסר, כי "ההסכמה על הארכת האופציה עד ל-10 באפריל גובשה במשך ביקור מוצלח בישראל של אדוארדו אלשטיין, יחד עם הצוות הבכיר שלו בשבוע שעבר. בביקור הביע אלשטיין את נחישותו להשלים כמתוכנן את השקעתו בגנדן, ובאמצעותה בקבוצת אי.די.בי, במהירות האפשרית. במקביל אנו פועלים ועושים כמיטב יכולתנו, על מנת לקדם ולהשלים את המגעים עם נציגות מחזיקי האג"ח של אי.די.בי אחזקות, ולהגיע עימם להסדר הוגן בלוח הזמנים הקצר ביותר האפשרי".

1.7 מיליארד שקל הוא החוב של אי.די.בי אחזקות למחזיקי אגרות החוב של החברה. נציגות מחזיקי האגרות שהקשיחה את עמדתה הסכימה לא לבצע הליך משפטי נגד החברה עד לסוף חודש מרס. לאור זאת הוסכם בין גנדן לבין אלשטיין, כי במקרה שהמגעים בין החברה לבין מחזיקי אגרות החוב שלה לא יבשילו להסכם סופי עד ליום 20 בפברואר 2013, תוארך תקופת האופציה שהוענקה אלשטיין עד ליום 10 באפריל 2013. החברה הודיעה לנציגות מחזיקי אגרות החוב שלה על ההסכמה האמורה. הארכת תקופת האופציה כפופה לאישור הנאמנים לאגרות החוב של החברה.

עוד נמסר, כי החברה עיכבה את הדיווח אודות ההסכמה שבין גנדן והמשקיע בשל הערכה שדיווח עלול לפגוע במגעים בקשר למתווה מוסכם לחיזוק בסיסה הפיננסי של החברה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן