Skip to content

חשד: במודיעין עלית משתיקים אונס של ילדה בת חמש

תלונה אנונימית גרמה לפתיחת חקירה. חוקרי המשטרה נתקלו בחומות של שתיקה. נכון לעכשיו הילדה לא אותרה וכך גם האנס
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ילדה כבת חמש, נאנסה לאחרונה, ככל הנראה בידי גבר חרדי בישוב מודיעין עלית. כך חושדת משטרת ש"י. המקרה אירע בשבוע שעבר, אך חקירת המשטרה החלה רק בעקבות דיווחים על הטיפול שהוענק לילדה, כנראה על ידי ארגון רפואי פנים-חרדי, לאחר ששוחררה. ככל הידוע אנשי הארגון מסרבים לשתף פעולה וכך גם אזרחים אחרים שככל הנראה קיבלו הוראות לשמור על שתיקה בעניין זה. הילדה כמו גם החשוד במעשה לא אותרו בידי המשטרה עד כה.

מודיעין עלית (צילום: ויקימדיה)
חומות שתיקה. מודיעין עלית (צילום: ויקימדיה)

את סיפור המעשה חשף היום אתר החדשות של גלי צה"ל בתוכנית "מה בוער". על פי הפרסום, לקראת סוף השבוע החלה השמועה על האירוע להתפשט בעיר, ותושבים סיפרו כי בבוקר יום שישי אף הוגשה תלונה אנונימית למשטרה. הבוקר הפכה החקירה למעמיקה יותר וכללה דמויות מרכזיות בקהילה ובעירייה.

אחת העדויות שהובילה לחשיפת הפרשה ולתלונה הגיעה, ככל הנראה, מנהג הסעות, שסיפר לאחד העסקנים בעירייה כי היה עד לשיחה בעניין בין אמהות לסייעות הגנים. מהמשטרה נמסר כי "החקירה מאומצת מאוד כי אנו נתקלים בחומות של שתיקה מצד כולם". במשטרה מוסיפים כי בשלב זה מגייסת המשטרה את כל המשאבים העומדים לרשותה במטרה להגיע לשורש האמת ולאתר את כל המעורבים בפרשה.

רב בכיר מבני ברק הסביר היום למגפון, כי למרות הזעזוע ולמרות שצריך להביא את הפושע שעשה זאת אל מאחורי סורג ובריח, "חייבים להבין את הלך הרוחות בעדה החרדית. כנראה שהורי הילדה יודעים כי אם הסיפור יתפרסם, היא תתקשה להינשא כשתגיע לפרקה. לכן הוריה לא רוצים להתלונן והאחרים מכבדים את רצונם".

 

1 Comment

  1. רלי
    5 בפברואר 2013 @ 8:25

    הם חוטאים בלא תעמוד על דם . כמה ילדים נאנסו כבר? כמה נשים נאנסות שם מושתקות ורדופות? על דברים כעורים כאלו נחתה שואה על עם ישראל כבר.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן