Skip to content

מצבור נשק וחבלה גדול נתפש באבו סנאן

מצבור נשק גדול מאוד הכולל גם טילי לאו, אר-פי-ג'י, ולבנות חבלה, הוסלק בתעלות ניקוז בסמוך לבית ספר וגן ילדים בכפר. המצבור נחשף הבוקר על ידי מאות שוטרים אשר פשטו עם שחר על בית הספר וגן הילדים וחשפו את "המטמון". חומרי המפץ והחבלה פוצצו באורח מבוקר על ידי חבלני המשטרה. אדם אחד נעצר. המשטרה חוקרת.
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מצבור גדול של אמצעי לחימה שונים נחשף הבוקר (שלישי) ונתפש על ידי משטרת ישראל בשלושה מתחמים בכפר אבו סנאן שבגליל המערבי, ביניהם בית ספר וגן ילדים עם מוגבלויות. בין השאר נחשפו ארבעה טילי לאו, ארבע פצצות אר.פי.ג'י, שש לבנות חבלה, שלושה רימוני רסס, נפצים ומאות כדורי 7.62 מ"מ. מאות שוטרים הגיעו לבית הספר בעת שהיה ריק מתלמידים ופתחו בחיפושים, במהלכם נחשף מצבור אמצעי הלחימה. 

חלק מאמצעי הלחימה שנמצאו בכפט (צילום: משטרת ישראל)
חלק מאמצעי הלחימה שנמצאו בכפר (צילום: משטרת ישראל)

כל הפריטים נלקחו להשמדה על ידי חבלני מחוז צפון וחוף. בפעילות נטלו חלק בלשי היחידה המרכזית של מחוז צפון, לוחמי יס"מ צפון וחוף, חבלני מחוז צפון וחוף.

לימ"ר צפון הגיע מידע מודיעיני על כך שבכפר מוסתרים במקומות שונים אמצעי לחימה שנגנבו מצה"ל בשנים האחרונות. במהלך חשיפת אמצעי הלחימה בבית הספר נעצר חשוד בתקיפת שוטרים. חוקרי ימ"ר צפון מעריכים כי זהות האנשים שהסתירו את אמצעי הלחימה ידועה. הסברה היא כי הנשק יועד לשימושם של אנשי העולם התחתון.

זו לא הפעם הראשוינה שמצבור נשק נתפש בתוככי הכפר. לפני כשבועיים נתפש מצבור נשק נוסף באבו סנאן.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן