Skip to content

דסק"ש: נמכור מניות של סלקום, נכסים ובניין וכור

תמורת כ-150 מיליון שקל. מטרת המכירה היא לשפר את מצב המזומנים של דסק"ש. מניות סלקום, בתמורה של עד כ-55 מיליון שקל, מניות כור תעשיות בתמורה של עד כ-65 מיליון שקל ומניות נכסים ובנין בתמורה של עד כ-30 מיליון שקל
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

על רקע הניסיון של מחזיקי אגרות החוב של אי.די.בי אחזקות ואי.די.בי פיתוח להתאחד ולפעול לקראת הסדר חוב, הודיע היום השקעות דיסקונט (דסק"ש), כי היא מתכוונת למכור מניות של סלקום, נכסים ובנין וכור תמורת כ-150 מיליון שקל. מטרת המכירה היא לשפר את מצב המזומנים של דסק"ש.

בהודעה שפרסמה דסק"ש נאמר, כי בכוונתה למכור בימים הקרובים, בעסקאות מחוץ לבורסה, אחוזים בודדים של אחזקותיה, במניות שלוש מן החברות שבשליטתה, בהיקף כולל של עד כ-150 מיליון שקל, שתכלולנה את מניות סלקום, בתמורה של עד כ-55 מיליון שקל, מניות של כור תעשיות בתמורה של עד כ-65 מיליון שקל ומניות של נכסים ובנין בתמורה של עד כ-30 מיליון שקל, מתוך אחזקותיה של דסק"ש בחברות האמורות.

לפי היקפי המכירות האלה ומחירי הבורסה בסוף יום אתמול, צפויות להימכר מניות המהוות עד כ-1.9% מהון המניות המונפק של סלקום, עד כ-2.5% מהון המניות המונפק של כור ועד כ-2.4% מהון המניות המונפק של נכסים ובנין.

דסק"ש מחזיקה כיום כ-43.6% מהון המניות המונפק וכ-47% מזכויות ההצבעה בסלקום, כ-70% מהון המניות המונפק ומזכויות ההצבעה בכור וכ-79% מהון המניות המונפק ומזכויות ההצבעה בנכסים ובנין.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן