Skip to content

זוגלובק משתלטת על מדפי הפיצה המוכנה

החברה הוותיקה חודרת לשוק הפיצה עם בסיס בצק המגיע עם רוטב עגבניות ומוכן לאפייה • המוצר החדש מאפשר יציאה מהפיצה הרגילה ולקיחת בסיס המאפה לעולמות חדשים במטבח
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

חברת "זוגלובק" משיקה בסיס בצק עם רוטב עגבניות מוכן לאפייה, להכנת מגוון מאפים ופיצות.

המוצר החדש מאפשר יציאה מהפיצה הרגילה ולקיחת בסיס המאפה לעולמות חדשים במטבח, אשר פחות נגישים כיום לצרכן הממוצע – כמו פוקאצ'ה, מאפה בשרי, אנטיפסטי ועוד.

אורית ולנט-מיכאלי, מנהלת שיווק "זוגלובק" מציינת, כי "סדרת בסיסי המאפה מצטרפת למוצרי 'זוגלובק מאפה' הכוללים פיצות, בורקסים, מלאווח, ג'חנון ועוד. בסיס מאפה פרווה בגודל משפחתי ואישי, הנותן מענה נוח, מהיר, איכותי וטעים במטבח, מאפשר להכין כל סוג מאפה, בשרי או חלבי, במהירות ובקלות".

ב"זוגלובק" מציינים, כי המוצר החדש נותן פתרון לנושא הזמן הדרוש להכנת בצק: "בהכנת מאפה או פיצה, הכנת הבצק, כל הדברים הללו לוקחים זמן רב. סדרת מוצרי הבסיס למאפה של 'זוגלובק' חוסכת את העבודה הקשה ומשאירה את ההנאה והיצירתיות בהכנת מגוון מאפים כיד הדמיון של הצרכן. מוצרי הבסיס מאפשרים אפייה לפי הסגנון והטעם האישי, ביצירתיות ובקלות".

מחקר שערך מכון המחקר New Sense בחודש דצמבר 2012, עבור חברת "זוגלובק", בקרב 130 אמהות לילדים בגילאי 2-17, מתברר כי אלו צרכניות של פיצה מוכנה בממוצע של אחת לשבועיים, וכי: 85% מהאמהות ציינו שהן מתכוונות לקנות את בסיסי המאפה. 90% ציינו כי המוצר שונה מפיצות קפואות מוכנות, וכי יתרונותיו העיקרים נשענים על החופש ביצירתיות במטבח, יחד עם חיסכון בזמן.

סדרת מוצרי בסיס למאפה כוללת: מארז בסיס מאפה משפחתי, המכיל שלוש יחידות במשקל 1.2 ק"ג במחיר: 19.99-21.99 שקל. מארז בסיס מאפה אישי, המכיל ארבע יחידות במשקל 620 גרם, במחיר: 14.99-16.50 שקל.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן