Skip to content

חשד לניסיון חיסול בדרום ת"א, רצח ביפו

רכב התפוצץ הערב בדרום העיר ושני האחים שנסעו בו נפגעו, האחד באורח קשה והשני במצב בינוני. ההערכה ראשונית במשטרה גורסת שזהו ניסיון חיסול בעולם התחתון וכי לרכב הוצמד מטען נפץ. נער בן 17 נדקר למוות ביפו, שלושה בני אדם בחשד נעצרו למעורבות ברצח
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

שני בני אדם נפצעו במוצאי שבת בפיצוץ מכונית שאירע סמוך לתשע בערב בשדרות בן צבי בדרום תל אביב. הפצועים הם שני אחים כבני 30. אחד מהם נפצע קשה והשני במצב בינוני. השניים פונו לבית החולים איכילוב. מהמשטרה נמסר כי הרקע למעשה ככל הנראה פלילי וכי קיים חשד שמדובר בניסיון חיסול בתוך העולם התחתון. אחת ההערכות היא כי לרכבם של השניים הוצמד מטען נפץ או מטען שהופעל בשלט רחוק. חוקרי המשטרה אספו עדויות בשטח בניסיון ללמוד את שאירע.

המכונית לאחר הפיצוץ (צילום: משטרת ישראל)
המכונית לאחר הפיצוץ (צילומים: משטרת ישראל)

הלילה הובא לבית החולים וולפסון נער בן 17, תושב יפו, כשהוא דקור בפלג גופו העליון, ולאחר דקות נקבע מותו. בפעילות מודיעינית וחקירתית של בלשי וחוקרי מרחב יפתח נעצרו שלושה בני אדם בחשד למעורבות ברצח הנער. הרקע הוא ככל הנראה סכסוך ממושך. בהמשך היום יובאו החשודים לדיון בהארכת מעצרם.

לפני כחודש נעשה ניסיון חיסול בעיר כאשר מטען חומר נפץ הוצמד לרכבו של העבריין ניסים אלפרון, בעת שנסע בדרך מנחם בגין פינת שאול המלך בתל אביב ליד אולמי רסיטל. אלפרון הספיק להימלט מהרכב לפני שהתפוצץ. עוברי אורח מסרו כי רוכב אופנוע נצמד לרכבו של אלפרון ונמלט. תשעה עוברי אורח נפגעו קל, בעיקר מחרדה.

שוטרים אוספים ראיות ליד מכוניתו המרוסקת של אלפרון (צילום: דן בר דוב)
שוטרים אוספים ראיות ליד מכוניתו המרוסקת של אלפרון (צילום: דן בר דוב)

בעדות שמסר אלפרון במשטרה הוא אמר כי שמע רעש הבוקע ממכוניתו. הוא חשד כי מדובר במטען חבלה ונמלט מהמכונית לפני שזו התפוצצה. במשטרה חושדים כי מאחורי ניסיון החיסול עמד ארגון פשיעה גדול שתכנן את פעולותיו בקור רוח. הערכה זו נסמכת גם על כך שהמעשה התרחש בציר תנועה מרכזי בתל אביב בשעות היום.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן