Skip to content

נחתם הסכם לשיתוף פעולה בין PayPal לאשת טורס

בשורה לתייר הישראלי בארץ ובחו"ל: אשת טורס היא חברת התיירות הראשונה בישראל שמציעה ללקוחותיה תשלום באמצעות PayPal. השירות מתאפשר באמצעות אתר האינטרנט החדש של אשת טורס
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

קבוצת התיירות אשת טורס ו-PayPal הודיעו כי חתמו על הסכם לשיתוף פעולה, במסגרתו יוכלו לקוחות החברה לרכוש לראשונה מוצרי נופש באמצעות .PayPal מדובר בשירות חדש וראשון מסוגו בענף התיירות בישראל, שיצא לדרך במסגרת השקת אתר האינטרנט החדש של אשת טורס.

בית גאודי בברצלונה. להזמין באינטרנט ומהמכשיר הנייד חופשה בישראל ובעולם, בלי לחשוף את פרטי כרטיס האשראי . (צילום: עירית רוזנבלום)
בית גאודי בברצלונה. להזמין באינטרנט ומהמכשיר הנייד חופשה בישראל ובעולם, בלי לחשוף את פרטי כרטיס האשראי . (צילום: עירית רוזנבלום)

לדברי מנהל תחום האינטרנט באשת טורס, עופר רשף, "המהלך הינו חלק מהמאמצים שעושה אשת טורס על מנת לשפר את השירות ללקוח ולאפשר לו לרכוש מוצרי נופש באמצעי התשלום הנוח לו ובתנאים הנוחים לו. אשת טורס תאפשר ללקוחותיה לרכוש באמצעות PayPal את כל סוגי מוצרי התיירות המוצעים באתר, ללא יוצא מן הכלל (חבילות נופש בארץ ובעולם, טיסות, השכרת רכב, טיולים מאורגנים, לילות במלונות בארץ ובעולם, וחבילות שייט)".

אפי דהן, מנהל אזור ישראל ואפריקה ב-PayPal: "שיתוף הפעולה של PayPal עם קבוצת התיירות אשת טורס מעיד על הצמיחה האדירה של תחום התיירות הדיגיטלית בישראל. אנו שמחים להביא את בשורת התשלום הבטוח יותר של PayPal לתייר הישראלי, שיוכל מעתה לחסוך כסף וזמן ולהזמין באינטרנט ומהמכשיר הנייד חופשה בישראל ובעולם, בלי לחשוף את פרטי כרטיס האשראי שלו במהלך הרכישה".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן