Skip to content

כוחות גדולים של משטרה מנעו תקריות באצטדיון טדי

500 אנשי משטרה, 200 מאבטחים ושמירה כבדה על הבעלים מנעו התלהטות רוחות. 70 אוהדים משתי הקבוצות הורחקו מהמגרש. אוהדים של ארגון "לה פמיליה" לא הורשו להיכנס לאיצטדיון. מה יקרה בפעם הבאה?
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

משחק הכדורגל בין בית"ר ירושלים לבני סכנין התנהל באווירה מתוחה והסתיים ללא אירועים מיוחדים. במהלך המשחק באיצטדיון "טדי" הערב הורחקו מתחומי המגרש כ-70 אוהדים, כ-35 מכל קבוצה. מספר אוהדי בית"ר הורחקו בגין קללות ונאצות נגד ראשי הקבוצה, אוהדי סכנין הורחקו בשל קריאות מתלהמות ומחשש להפרת הסדר הציבורי. כמו כן עוכבו לחקירה שישה אוהדים משתי הקבוצות בשל החזקת סמים ושכרות. 

כ-500 שוטרים ועוד כ-200 מאבטחים קיבלו את פני הקהל. מאות שוטרים חצצו בין הקהלים של אוהדי בית"ר ובני סכנין ביציעים והביאו לשקט יחסי במגרש. נראה כי תחת מעטה האבטחה והאזהרות החמורות של המשטרה לאפס סובלנות כלפי מעשי גזענות במגרש ומחוצה לו, נמנעו הפעם תקריות גזעניות, אבל אוהדי הקבוצה טרם אמרו את שלהם. עוד לפני המשחק התברר שאוהדים של ארגון "לה פמיליה" לא הורשו להיכנס לאיצטדיון. חלקם הורידו את החולצות וחלקם הפכו אותן כדי להיכנס. 

כוחות משטרה הערב באיצטדיון (צילום: משטרת ישראל)
כוחות משטרה הערב באיצטדיון (צילום: משטרת ישראל)

לפני שריקת הפתיחה נשמע בוז צורם מיציע סכנין בזמן שירת התקווה. המאבטחים הסתערו אל אותם אוהדים והוציאו אותם במהירות מהאצטדיון. אוהדי סכנין שרו "בדם ואש נפדה את אל אקצה", וכמה מהם הורחקו על ידי המשטרה. אפילו במחצית לא הניחו האוהדים של בית"ר לג'יבראיל קאדייב, אחד משני שחקני הכדורגל המוסלמים שצורפו לקבוצה, כשהתחמם לקראת כניסתו למשחק. הם שרקו לו בוז בכל פעם שנגע בכדור. הקהל צפה בקאדייב משחק בפעם הראשונה רק לעשר דקות, אבל השחקן הצ'צ'ני החדש ספג במהלכן קריאות בוז לצד קריאות עידוד.

ארקדי גיידמאק, הבעלים של בית"ר, זכה בשמירה צמודה ובאבטחה כבדה סביבו, במיוחד בדקות של ההפסקה. בסופו של דבר נפרדו שתי הקבוצות בתיקו 2:2. מה יקרה במשחקים הבאים? האם גם אז תקצה המשטרה כוחות מיוחדים למשחקי הקבוצה? 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן