Skip to content

נעצר חשוד בפיצוץ המכונית במוצ"ש בתל אביב

צעיר שבילה יחד עם שני האחים שמכוניתם התפוצצה במוצאי שבת בת"א, נעצר בחשד למעורבות באירוע. נבדקת גם האפשרות שהפיצוץ נגרם מ"תאונת עבודה"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

צעיר תושב רמת גן,  בן 26, נעצר לפנות בוקר (שני) בחשד שהיה מעורב בפיצוץ מכוניתם של שני אחים, בני 27 ו-30, במוצאי שבת בדרך בן צבי בדרום תל אביב.  לפי החשד  הוא בילה עם השניים בערב הפיגוע ובשעת הפיצוץ עמד לא רחוק מהמכונית. הוא יובא היום לבית המשפט השלום בתל אביב, שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרו.

הרכב לאחר הפיצוץ (צילום: משטרת ישראל)
המכונית לאחר הפיצוץ במוצ"ש (צילום: משטרת ישראל)

החשד הראשוני של המשטרה הצביע על ניסיון חיסול, אבל נבדקת גם אפשרות ל"תאונת עבודה" של השניים, המוכרים למשטרה מתחום סחיטת דמי חסות  (פרוטקשן) והחזקת אמצעי לחימה.

מפקד מרחב יפתח, נצ"מ דוד גז, אמר לאחר האירוע כי "סמוך לשעה 21:00 אירע פיצוץ ברכב. בתוך המכונית ישבו שני אנשים, אחד נפצע באורח קשה והשני באורח קל. אנו חוקרים את האירוע. הכיוון מבחינתנו הוא פלילי ולא לאומני". עוד נודע כי מוקדם יותר נסעו השניים ברכבם בדרך בן צבי לכיוון מזרח,  במהלך הנסיעה עצרו ליד קיוסק כדי לקנות דבר מה, וכששבו לכלי הרכב אירע הפיצוץ.  שני האחים אושפזו בבית החולים איכילוב בעיר כשהצעיר ביניהם פצוע קשה ואחיו המבוגר פצוע קל.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן