Skip to content

נסטלבאום נבחר בחשאי כמנהל הטלוויזיה

כפי שנצפה במגפון, בחרה אתמול ועדת המכרז שהתכנסה ברשות השידור במשה נסטלבאום לתפקיד מנהל הטלוויזיה. אגודת העיתונאים התנגדה למינוי ונציגיה לא השתתפו בועדת המכרז ואולם נסטלבאום, המשמש כמנהל חטיבת החדשות בטלוויזיה נבחר ברוב קולות של חברי ועדת המכרז
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

 ידיעה על בחירתו של נסטלבאום, כשברקע מהדהדות הבדיקות המשמעתיות נגדו, לא זכתה לפרסום רשמי. זאת, לנוכח העובדה שנגד נסטלבאום מתקיימים בירורים בנציבות שירות המדינה בגין תלונה שהגיש נגדו יגאל רביד ובגין עבודתו כמגיש "שבתרבות" במשך שנים ללא היתר. כניסתו של נסטלבאום לתפקיד מותנית בסיומם של בירורים אלה ובמתן אור ירוק מהנציבות. יואב גינאי מנהל חטיבת התכניות , היחיד שהגיש מועמדות לתפקיד, בחר לסגת לבסוף והותיר את הזירה פנויה לנסטלבאום. 

משה נסטלבאום (צילום: ציפי מנשה)

דוברות רשות השידור לא פרסמה את דבר בחירתו של נסטלבאום, אך הוציאה הודעה רשמית על בחירתו של עודד בירגר לתפקיד משנה מנכ"ל רשות השידור. בירגר  היה בין מקימי חברת סלקום ואף מילא תפקידים בכירים בחברות תבל טלקום ופלאפון. הוא כיהן כדירקטור במספר  חברות תקשורת בישראל.

 עיתונאים ברשות השידור תהו היום כמה זמן יחזיק בירגר מעמד בבירוקרטיה הבלתי אפשרית של הרשות. יו"ר רשות השידור, אמיר גילת, הדגיש את חשיבות התפקיד שלא היה קיים ברשות השידור שנים רבות: "אנו עושים מאמץ להפוך את הרשות לארגון מודרני ויעיל, עם מבנה ארגוני חדש.

עודד בירגר: משנה למנכ"ל רשות השידור (צילום יח"צ)

המשנה למנכ"ל ירכז את פעילות מטה הרשות ויסייע למנכ"ל לרכז את על הפעילות שאינה קשורה בתוכן. בעידן הרפורמה יש לכך משמעות רבה ואיוש השדרה הניהולית הבכירה באנשי מקצוע מהמעלה הראשונה תסייע לרשות להפוך לארגון עם שיטות עבודה וניהול חדשות". 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן